Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
od trzech dni notorycznie mimo braku zmian z mojej strony ustawień ALLEGRO ukazuje mi się w j angielskim. Komputer automatycznie próbuje to naprawić jednak nie wszystko jest dokładnie tłumaczone. Kolejny raz sprawdziłem wszystkie ustawienia w komputerze oraz na stronie allegro wyłączając automatyczne tłumaczenie. od nowa wszedłem w każde ustawienie allegro które oferuje tłumaczenie i nic to nie dało. Czy znów są jakieś naprawy robione czy mam dalej kombinować żeby w ojczystym języku móc czytać?
@Casemi1 czy w Sales Center po kliknięciu Twojego loginu masz ustawiony język polski? Przeslij prosze zrzut ekranu, na którym ten problem będzie widoczny. Czy to tylko część strony, czy wszystko jest po angielsku?
Ja mam właśnie taki przypadek. Z uporem maniaka allegro zmienia moją ofertę na angielski a później, jak chcę zmienić język, to podaje:
We have switched the language to the one saved in the offer
i nie chce aktywować oferty... Dodatki tłumaczące mam wyłączone. W ubiegłym roku takich problemów nie miałem...
@Misiek44 jeśli korzystasz z Sales Center, zmiana języka odbywa się w następujący sposób:
Upewnij się również, że w Twojej przeglądarce wyłączone jest automatyczne tłumaczenie stron, ponieważ może ono powodować niepożądane zmiany języka.
Obydwie rzeczy zrobiłem...
Jak zmieniam język przy loginie pojawia się taki komunikat:
@Misiek44 proszę o przesłanie zrzutów ekranu z komunikatem z widoczną całą stroną + data i godzina.
@Misiek44 skonsultowałem sprawę i otrzymałem informację, że jeśli w momencie wystawienia oferty miałeś ustawiony inny język to rozwiązania jakie mam dla Ciebie to:
Ja nie rozumiem tej polityki... ma allegro.pl macie w większości polskich użytkowników, problem znany jest wam od lat, angielski nadal włącza się defaultowo, za każdym razem trzeba go zmieniać na polski, a jedyna wasza rada: zrób to od nowa...
W zeszłym roku nie miało to znaczenia, a w tym poprawiliście coś tak, aby Polakom utrudniać życie. Miszczostfo
Więc wystawiam produkt uprzednio zmieniając język na polski. W aktywnych produktach robię wystaw podobne i wywala mnie na angielski język... Co mam zatem z tym zrobić?
np. od tego produktu chcę zacząc
https://allegro.pl/oferta/polska-bombka-choinkowa-szklana-popcorn-maszyna-do-jedzenia-slodycze-16626...
Dodam więcej: wystawiam produkt od nowa po polsku, potem robię wystaw podobny i sam przestawia się na język angielski... Czy to naprawdę się dzieje, czy ja coś robię źle?
@Misiek44 sprawdzę te kwestie i wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.
@Misiek44 wracam z informacjami 🙂 Jeżeli wystawiasz ofertę przez [wystaw podobną] to automatycznie w tej nowej ofercie będzie zaczytywany język z pierwotnej oferty. Jeżeli był to j. angielski to będzie to j. angielski, a jeżeli polski to polski. Nie powinno ci się samoistnie zmieniać na j. angielski jeżeli wcześniejsza oferta była w języku polskim. Sprawdź proszę, czy na pewno ta pierwsza oferta nie miała j. angielskiego.
Bzdura, mam ten sam problem, Sales Center to jakis cyrk. Ustawiony jezyk polski, przy jakiekolwiek nowej ofercie przestawia na jezyk angielski, ostatnio nawet wogole nowe oferty wystawiane przeze mnie nie pojawiają się w asortymencie.
@www_KKBM_pl daj proszę znać, czy korzystasz z opcji [wystaw podobną] czy [dodaj nową ofertę]? Czy podczas wystawiania oferty pojawia się jakiś komunikat? Pomocne będzie przysłanie zrzutów ekranu całej strony (z widocznym paskiem adresowym strony, datą oraz godziną) oraz podanie przykładowego numeru oferty.
Pisałem przecież, że przy jakiejkolwiek nowej ofercie, zupełnie nowa ale i też wystaw podobną, gdy klikam dodaj nową zmienia się język oraz pojawiają się oferty, które allegro nie wystawiło, z numerami aukcji których nie widzą pracownicy Allegro, jak tu pracować, rozwijac się skoro zawodzą u państwa podstawowe funkcjonalności? Pliki
@www_KKBM_pl na załączonych zrzutach widzę, że wyświetlamy język polski - gdzie dokładnie zmiania się język na angielski? W którym momencie?
Kliknij proszę w dowoloną ofertę, którą wyświetlamy w oknie "kontynuuj wystawianie", a następnie na dole strony wybierz "wystaw przedmiot" - czy po kliknięciu tej opcji pojawia się jakiś komunikat? Jeśli tak, to proszę załącz zrzut ekranu z widocznym komunikatem. Będę mogła wtedy zweryfikować to dokładnie z działem technicznym.