dlaczego wciąż wyświetla się język angielski

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
od trzech dni notorycznie mimo braku zmian z mojej strony ustawień ALLEGRO ukazuje mi się w j angielskim. Komputer automatycznie próbuje to naprawić jednak nie wszystko jest dokładnie tłumaczone. Kolejny raz sprawdziłem wszystkie ustawienia w komputerze oraz na stronie allegro wyłączając automatyczne tłumaczenie. od nowa wszedłem w każde ustawienie allegro które oferuje tłumaczenie i nic to nie dało. Czy znów są jakieś naprawy robione czy mam dalej kombinować żeby w ojczystym języku móc czytać?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Casemi1 czy w Sales Center po kliknięciu Twojego loginu masz ustawiony język polski? Przeslij prosze zrzut ekranu, na którym ten problem będzie widoczny. Czy to tylko część strony, czy wszystko jest po angielsku?
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja mam właśnie taki przypadek. Z uporem maniaka allegro zmienia moją ofertę na angielski a później, jak chcę zmienić język, to podaje:
We have switched the language to the one saved in the offer
i nie chce aktywować oferty... Dodatki tłumaczące mam wyłączone. W ubiegłym roku takich problemów nie miałem...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Misiek44 jeśli korzystasz z Sales Center, zmiana języka odbywa się w następujący sposób:
- Najedź kursorem na swój login w lewym dolnym rogu strony.
- W rozwiniętym menu wybierz opcję "Zmień język" i ustaw "Polski".
Upewnij się również, że w Twojej przeglądarce wyłączone jest automatyczne tłumaczenie stron, ponieważ może ono powodować niepożądane zmiany języka.
Moderator

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Obydwie rzeczy zrobiłem...
Jak zmieniam język przy loginie pojawia się taki komunikat:

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Misiek44 proszę o przesłanie zrzutów ekranu z komunikatem z widoczną całą stroną + data i godzina.
Moderator

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Misiek44 skonsultowałem sprawę i otrzymałem informację, że jeśli w momencie wystawienia oferty miałeś ustawiony inny język to rozwiązania jakie mam dla Ciebie to:
- zrobić opis w takim języku jaki oczekujemy ("język użyty do wypełnienia oferty"),
- wystawić ofertę od nowa.
Moderator

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja nie rozumiem tej polityki... ma allegro.pl macie w większości polskich użytkowników, problem znany jest wam od lat, angielski nadal włącza się defaultowo, za każdym razem trzeba go zmieniać na polski, a jedyna wasza rada: zrób to od nowa...
W zeszłym roku nie miało to znaczenia, a w tym poprawiliście coś tak, aby Polakom utrudniać życie. Miszczostfo

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Więc wystawiam produkt uprzednio zmieniając język na polski. W aktywnych produktach robię wystaw podobne i wywala mnie na angielski język... Co mam zatem z tym zrobić?
np. od tego produktu chcę zacząc
https://allegro.pl/oferta/polska-bombka-choinkowa-szklana-popcorn-maszyna-do-jedzenia-slodycze-16626...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dodam więcej: wystawiam produkt od nowa po polsku, potem robię wystaw podobny i sam przestawia się na język angielski... Czy to naprawdę się dzieje, czy ja coś robię źle?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Misiek44 sprawdzę te kwestie i wrócę do Ciebie z dalszymi informacjami.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Misiek44 wracam z informacjami 🙂 Jeżeli wystawiasz ofertę przez [wystaw podobną] to automatycznie w tej nowej ofercie będzie zaczytywany język z pierwotnej oferty. Jeżeli był to j. angielski to będzie to j. angielski, a jeżeli polski to polski. Nie powinno ci się samoistnie zmieniać na j. angielski jeżeli wcześniejsza oferta była w języku polskim. Sprawdź proszę, czy na pewno ta pierwsza oferta nie miała j. angielskiego.
Moderatorka