Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Po raz kolejny.
Kupione 5 tych samych książek, 4 zwrócone.
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
I nie mam nic przeciwko zwrotom, ale zacznijcie walczyć z typowymi wyłudzeniami.
Zacznijcie eliminować takie osoby, bo koniec końców, to Allegro na tym traci.
@KSIAZKAKI Wyłącz Smart
Tylko, że SMART jest świetnym rozwiązaniem. Nie mam nawet nic przeciwko temu, że ktoś kupi 10 książek i 10 zwróci, ma prawo, ale to jest typowe wyłudzenie.
@KSIAZKAKI
Bez Smarta kupujący również miałby prawo do zakupu 10 książek i zwrócenia ich wszystkich.
Jeśli kalkuluje Ci się dopłacać po kilka tysięcy miesięcznie do Smarta i twierdzisz, że jest świetnym rozwiązaniem, to znaczy, że godzisz się na takie sytuacje.
No tak, ale jeśli ma zapłacić za wysyłkę, to na pewno nie wyłudza. Po prostu coś się posypało itd. Przypominam, że np. kupując 10 sztuk, a zwracając 9 nie odzyskuje kosztów zwrotu.
Zasady SMARTA są jakie są, trzeba to wkalkulować w sprzedaż. Nie jest to idealne rozwiązanie, ale zasady są znane wcześniej. Ja mówię tylko o skasowaniu typowej patologii, której mimo wszystko na Allegro jest marginalny odsetek. 99,9%, a nawet jeszcze więcej to normalni ludzie.
zbij ich
to wtedy ja będę patusem 🙂 wystarczyłoby stworzyć "listę", gdzie sprzedawcy mogą zgłaszać takie nadużycia. I powiedzmy 3-5 zgłoszeń i konto powinno być blokowane.
@KSIAZKAKI oj ... Masz rację tylko pozotaje kwestia udowodnienia ,że klient dokonał zakupu z zamiarem zwrotu .
Jak wyżej, jeśli ktoś zrobi coś np. 3-5 razy w ciągu miesiąca, czy 90 dni, to ewidentnie widać, że robi to celowo. Mogłoby się kasować jak w przypadku negatywów itd. Ja na serio nie mam nic przeciwko zwrotom, ale jak ktoś kupuje, to już podczas pakowania (zwłaszcza na książkach) widać kto kupuje na SMART.
Rozwiązanie jest, i jest bardzo proste, ale Allegro na pewno nie będzie chciało z niego skorzystać... Na przykład 10 darmowych zwrotów w roku, powyżej płatna. I po problemie.
Lub wystarczyłoby wprowadzić zasadę, że jak po zwrocie wartość zamówienia nie przekracza SMART, to jest płatny zwrot. Są dziesiątki prostych rozwiązań, a nikt nie chce tego robić.
Możecie zgłosić takowe pomysły tutaj.
Rozumiem, że tego typu sytuacje bywają irytujące, jednak nie łamią one naszych zasad.
Tak, wiem 🙂 Ja sobie chwalę cały serwis, zwłaszcza administrację forum, pomoc w dyskusji itd. Tylko właśnie są jak Pani zaznaczyła irytujące sytuację. Dziękuję, skorzystam z formularza.
@julienail Bez urazy ale czym Wy się w takim razie zajmujecie i kogo zatrudniacie skoro wszystko co wprowadzacie wymaga gruntownych zmian i jest kompletnie nieprzemyślane.
Wszelkie Wasze błędy i głupie pomysły generują dodatkową pracę i nam sprzedającym i Wam gdyż macie zapchane czaty, fora i inne środki komunikacji.
Ale podstawy ekonomii i działalności firmy są dla Was jak fizyka kwantowa dla przedszkolaka.
Widzieliście coś kiedyś, żeby allegro zrobiło dla sprzedających?
Ja nigdy, wszystko co robią dotyczy tylko kupujących.
Przecież oni nawet nie ogarniają tego, że zarabiają na prowizji sprzedawców a nie klientów.
To już nawet nie chodzi o to kogo lepiej traktują. Ja z samym serwisem nie mam problemu (wiadomo, chciałbym mniejsze prowizje itd.), ale nawet na chłopski rozum. Przecież to Allegro dopłaca do tych wysyłek. Wystarczy wyeliminować ten odsetek skrajnych ludzi i będzie lepiej się żyło sprzedawcom, a Ci wtedy lepiej zadbają o klientów. A sam serwis by więcej wtedy zarabiał. Jak to możliwe, że to tak proste, a ktoś tego nie ogarnia?
Ja bym nie był pewny czy allegro cokolwiek dopłaca. Nie mamy pojęcia jak mają skonstruowane umowy z kurierami. Jak na razie to tylko my dopłacamy po kilka zł odkąd ceny przesyłek są narzucone z góry.
każde ograniczenie które może zachwiać wolą konsumenta jest abuzywne
jedynym uczciwym przy smarcie rozwiązaniem jest darmowy zwrot całości zamówienia
@RED Abuzywne wobec czego? Prawo nie narzuca obowiązku udostępniania darmowego zwrotu konsumentowi.
uokik już wielokrotnie podnosił w swoich interpretacjach, że prawa konsumenta są święte i nic nie może ich zaburzać - np: obowiązkowe rma przy zwrocie/reklamacji towaru czy też komentarze wystawiane kupującym