anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego wiadomość do kupującego została zablokowana?

DrukiHD
#11 Animator#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Kupujący zadał pytanie, następnie napisałam odpowiedź ale nie doszła do kupującego ponieważ widnieje informacja "Ta wiadomość została wstrzymana." Wisi już tak ponad 1 godzinę. Dlaczego nie mogę dostarczyć odpowiedzi ? Czas mi się liczy w takim przypadku?

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

kostas11
#21 Demiurg#

@DrukiHD a nie ma tam linku lub info do zakupu poza allegro ?

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@kostas11 

Wystarczy samo "poza Allegro" - Twój post, gdybyś go wysłał kupującemu mailem, też by zawisł.

Niedawno klientka - bez złych intencji - zasugerowała mi sprzedaż poza allegro. Odpisałam, że mi nie wolno, wiadomość wisiała kilkanaście godzin.

@DrukiHD 

Spróbuj wydedukować, który fragment wiadomości spowodował jej wstrzymanie, i odpisz jeszcze raz nie używając "potencjalnie niezgodnego z zasadami" zwrotu.

oznacz moderatorów

DrukiHD
#11 Animator#

NIE WYSŁANA WIADOMOŚĆ.JPG

oznacz moderatorów

DrukiHD
#11 Animator#

To jest zrzut z ekranu

oznacz moderatorów

DrukiHD
#11 Animator#

Nie, to jest zwykła wymiana zdań na temat wysyłki faktury. Jak wcisnęłam "wyślij" i pokazała się "Allina" i była taka informacja:" Nie widzę, twojego zamówienia u tego sprzedawcy, jeżeli chcesz się upewnić sprawdź to w zakładce Moje zakupy" Tylko, że ta informacja nie ma nic wspólnego z moimi zakupami. Nie widzę sensu tej informacji. Przy pytaniu czy było to pomocne dałam kciuka w dół. 

oznacz moderatorów

Kasiulki2
#17 Koryfeusz#

@DrukiHD 

Stawiam na "na emaila".

Na Allegro Lokalnie jest teraz plaga prób wyłudzeń z wykorzystaniem tego zwrotu. Możliwe, że znalazł się na Czerwonej Liście Działu Bezpieczeństwa😊

Spróbuj napisać "dzisiaj zostanie wysłana drogą elektroniczną" albo podobnie.

A może chodzi o to, że Allegro pomyliło strony transakcji uznając, że to Ty jesteś kupującym? Wtedy nie wiem, co z tym począć...

oznacz moderatorów

DrukiHD
#11 Animator#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Kiedy uzyskam odpowiedź?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@DrukiHD Proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości. Konsultuję tę sprawę z zespołem zajmującym się Centrum Wiadomości. 

oznacz moderatorów

okszka
#9 Pomysłodawca#

Czy to tak zawiła sprawa, że nie można uzyskać odpowiedzi?. Widzę, że unikanie odpowiedzi i wasza formułka typu : Proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości. Konsultuję tę sprawę.... to standard. Nie odpisujecie na pytania tu na forum jak i nie mogę doprosić się wyjaśnień na kilka spraw jak piszę do was bezpośrednio przez formularz. Już dwie sprawy nie są zakończone i żadne ponaglenia nic nie dają. W jaki sposób sprzedający mogą uzyskać informacji jeśli nie ma pomocy od allegro? Czy na to proste pytanie też nie będziecie umieli odpowiedzieć? Czekam.... i na pytanie te powyżej też czekam

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@okszka Sprawa dotyczyła Alliny, czatbota. W tym przypadku wiadomość nie została wysłana, ponieważ zaznaczono opcję "Nie, nie wysyłam". W takiej sytuacji należy napisać i wysłać wiadomość jeszcze raz. 

oznacz moderatorów

okszka
#9 Pomysłodawca#

Nie przypominam sobie aby tego typu informacja pokazała się. Jeszcze proszę mi wyjaśnić dlaczego pokazała się ta Allina i co ma wspólnego z wiadomością którą chciałam wysłać? 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@okszka Allina analizuje pytania i pomaga w obsłudze wiadomości. W tym artykule dokładnie opisaliśmy, jak działają automatyczne odpowiedzi: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/dane-i-ustawienia-konta/jak-dzialaja-automatyczne-odpowie... 

Jeśli nie chcesz korzystać z chatbota, to oczywiście możesz z niego zrezygnować i wyłączyć tę opcję w zakładce Ustawienia komunikacji

oznacz moderatorów

okszka
#9 Pomysłodawca#

Czytałam ten artykuł, ale nic mi on nie wyjaśnił dlaczego na wiadomość do kupującego o wysłaniu FV, allina każe mi sprawdzać czy ja  nic nie kupiłam u kupującego. Jaki to ma sens?

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@okszka Allina nie odczytała poprawnie intencji i sytuacji. Prawdopodobnie kupujący ma konto firmowe i aktywną Allinę. Trzeba mieć na uwadze to, że jest to bot, który wciąż się uczy. Możesz ocenić negatywnie odpowiedź Alliny i wpłynie to pozytywnie na jej działanie i odpowiedzi w przyszłości.

oznacz moderatorów