Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Kupujący zadał pytanie, następnie napisałam odpowiedź ale nie doszła do kupującego ponieważ widnieje informacja "Ta wiadomość została wstrzymana." Wisi już tak ponad 1 godzinę. Dlaczego nie mogę dostarczyć odpowiedzi ? Czas mi się liczy w takim przypadku?
@DrukiHD a nie ma tam linku lub info do zakupu poza allegro ?
Wystarczy samo "poza Allegro" - Twój post, gdybyś go wysłał kupującemu mailem, też by zawisł.
Niedawno klientka - bez złych intencji - zasugerowała mi sprzedaż poza allegro. Odpisałam, że mi nie wolno, wiadomość wisiała kilkanaście godzin.
Spróbuj wydedukować, który fragment wiadomości spowodował jej wstrzymanie, i odpisz jeszcze raz nie używając "potencjalnie niezgodnego z zasadami" zwrotu.
To jest zrzut z ekranu
Nie, to jest zwykła wymiana zdań na temat wysyłki faktury. Jak wcisnęłam "wyślij" i pokazała się "Allina" i była taka informacja:" Nie widzę, twojego zamówienia u tego sprzedawcy, jeżeli chcesz się upewnić sprawdź to w zakładce Moje zakupy" Tylko, że ta informacja nie ma nic wspólnego z moimi zakupami. Nie widzę sensu tej informacji. Przy pytaniu czy było to pomocne dałam kciuka w dół.
Stawiam na "na emaila".
Na Allegro Lokalnie jest teraz plaga prób wyłudzeń z wykorzystaniem tego zwrotu. Możliwe, że znalazł się na Czerwonej Liście Działu Bezpieczeństwa😊
Spróbuj napisać "dzisiaj zostanie wysłana drogą elektroniczną" albo podobnie.
A może chodzi o to, że Allegro pomyliło strony transakcji uznając, że to Ty jesteś kupującym? Wtedy nie wiem, co z tym począć...
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Kiedy uzyskam odpowiedź?
@DrukiHD Proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości. Konsultuję tę sprawę z zespołem zajmującym się Centrum Wiadomości.
Czy to tak zawiła sprawa, że nie można uzyskać odpowiedzi?. Widzę, że unikanie odpowiedzi i wasza formułka typu : Proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości. Konsultuję tę sprawę.... to standard. Nie odpisujecie na pytania tu na forum jak i nie mogę doprosić się wyjaśnień na kilka spraw jak piszę do was bezpośrednio przez formularz. Już dwie sprawy nie są zakończone i żadne ponaglenia nic nie dają. W jaki sposób sprzedający mogą uzyskać informacji jeśli nie ma pomocy od allegro? Czy na to proste pytanie też nie będziecie umieli odpowiedzieć? Czekam.... i na pytanie te powyżej też czekam
@okszka Sprawa dotyczyła Alliny, czatbota. W tym przypadku wiadomość nie została wysłana, ponieważ zaznaczono opcję "Nie, nie wysyłam". W takiej sytuacji należy napisać i wysłać wiadomość jeszcze raz.
Nie przypominam sobie aby tego typu informacja pokazała się. Jeszcze proszę mi wyjaśnić dlaczego pokazała się ta Allina i co ma wspólnego z wiadomością którą chciałam wysłać?
@okszka Allina analizuje pytania i pomaga w obsłudze wiadomości. W tym artykule dokładnie opisaliśmy, jak działają automatyczne odpowiedzi: https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/dane-i-ustawienia-konta/jak-dzialaja-automatyczne-odpowie...
Jeśli nie chcesz korzystać z chatbota, to oczywiście możesz z niego zrezygnować i wyłączyć tę opcję w zakładce Ustawienia komunikacji.
Czytałam ten artykuł, ale nic mi on nie wyjaśnił dlaczego na wiadomość do kupującego o wysłaniu FV, allina każe mi sprawdzać czy ja nic nie kupiłam u kupującego. Jaki to ma sens?
@okszka Allina nie odczytała poprawnie intencji i sytuacji. Prawdopodobnie kupujący ma konto firmowe i aktywną Allinę. Trzeba mieć na uwadze to, że jest to bot, który wciąż się uczy. Możesz ocenić negatywnie odpowiedź Alliny i wpłynie to pozytywnie na jej działanie i odpowiedzi w przyszłości.