
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Gdy wchodzę na swój profil pokazuje mi, że mam 0 ofert. W zakładce mój asortyment oferty pokazane są prawidłowo wyświetla mi ponad 1000 ofert. Kiedy naprawicie swój błąd?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A jak wyczyścisz ciasteczka, także nie widać?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
zgadza się. Problem był w ciasteczkach. Wcześniej czyszczenie nic nie dało bo zaznaczyłam usuwanie ciasteczek z ostatniej godziny zamiast "od początku" 😉 Dziękuje
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_fashiOn_lOve_ Ty się tak nie ciesz bo Tobie się pojawiły ale ja czy @komis-bell dalej nie widzimy Twoich ofert 😞 a nie potrafię usunąć ciasteczek 😄
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Masz rację po 2 minutach wchodzę i znowu 0 ofert haha Wyczyściłam ponownie i pojawiły się. Ale to chyba nie jest normalne. Nikt nie będzie czyścił ciasteczek przed każdym otworzeniem danego sklepu 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_fashiOn_lOve_ a tym bardziej nasz potencjalny klient co wchodzi raz w tygodniu 😞
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_fashiOn_lOve_ cieszę się, że problem rozwiązany 🙂
@kostas11 @TomBanknoter autor wątku sam potwierdził, że problem leżał w ciasteczkach, więc kto miał tutaj rację?
@kostas11 bardzo proszę, instrukcję usuwania plików cookies na Chrome znajdziesz tutaj.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ Ola Ty tak na poważnie ? To napisz to wszystkim użytkownikom allegro żeby czyścili ciasteczka przed wejściem na allegro 🙂
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kostas11 tak, całkowicie na poważnie. Już przy naszej ostatniej dyskusji wyjaśniłam Ci, że większość swoich uwag przedstawiasz na podstawie własnych doświadczeń i to jest w porządku, ale jednocześnie nie jest to żaden dowód na to, że dany problem występuje u wszystkich sprzedających czy kupujących na Allegro i dokładnie tak samo jest w tym przypadku. Dopóki nie wyczyścisz ciastek i pamięci podręcznej, bo od tego zawsze zaczynamy szukanie błędów, nie będziemy w stanie sprawdzić gdzie leży ich ewentualna przyczyna. Poza tym Natalia już w innym wątku informowała Was o tym, że sprawdzamy tę kwestię i nasz zespół techniczny sprawdzi całą sytuację.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@_HolaOla_ ani mi ani @komis-bell się nie wyświetlają oferty @_fashiOn_lOve_ mimo że wyczyściła ciasteczka 🙂 pewnie że nie u wszystkich bo wielu ma czyszczenie ciasteczek po zamknięciu przeglądarki a wielu nie wie jak to się czyści i że to jest powód że nie wszystkie oferty widzą,, ale od kilku dni jest wysyp postów na ten temat co oznacza że jest problem 😞
Κώστας

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ciasteczka wyczyściłam całkowicie i pamięć podręczną też. Mam nowego laptopa i korzystam z niego rzadko, więc wątpię żeby tutaj leżał problem. We wcześniejszym nic nie czyściłam i Allegro chodziło jak marzenie. A korzystam z portalu chyba 20 lat 🙂 Na innych grupach i forach widzę, że problem się powtarza, więc nie jestem odosobnionym przypadkiem. Macie jakąś awarię, którą trzeba naprawić.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dostałam już potwierdzenie od zespołu technicznego, że na części kont mimo czyszczenia ciasteczek występują problemy z widocznością ofert, więc pracujemy już nad jego rozwiązaniem. Problem nie dotyczy wszystkich kont na Allegro.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, w przeglądarce Chrome po wpisaniu nazwy mojego sklepu na Allegro widoczne są wszystkie oferty, natomiast w Firefox i telefonie już nie. W pierwszym przypadku pokazuje mi wszystkie 859 ofert, natomiast w drugich 569, w moim asortymencie tyle ile powinno czyli 859.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@GaleriaCS zobacz czy nie masz zaznaczone połącz te same oferty / rozłącz te same oferty albo masz włączony jakiś filtr.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@GaleriaCS wyczyść ciasteczka 😄
i dołącz tu https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupujących/jak-allegro-zepsuło-wyszukiwarkę-i-straciło-kl...
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Coraz więcej dogodności ze strony Allegro, teraz ciasteczka będziemy co chwilę czyścic.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
zgadza się mi tez pokazuje ze mam 0 ofert a mam ponad 1000
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Prosimy serwis Allegro o odnalezienie i zatrudnienie ciasteczkowego potwora z Ulicy Sezamkowej. Jakby co, mogę zamieścić tutaj zdjęcie poszukiwanego (jest niebieski). Jest to chyba jedyna opcja uratowania wyszukiwarki (bo dział techniczny wygląda jakby nie widział problemu).
Istnieje również podejrzenie sabotażu w dziale Allegro odpowiedzialnym za ciasteczka. Może nie chcą, by nadal było tutaj wszystko, a tylko niewielka część.
Przed upadkiem idzie pycha; a przed ruiną wyniosłość ducha.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@GaleriaCS Czy możesz przesłać mi zrzuty ekranów z tych przeglądarek? Żebyśmy mogli dokładnie sprawdzić tę sytuację, potrzebne będą pełne zrzuty wszystkich, tak by widoczna była na nich data i godzina.
Moderatorka

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »