Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Gdy wchodzę na swój profil pokazuje mi, że mam 0 ofert. W zakładce mój asortyment oferty pokazane są prawidłowo wyświetla mi ponad 1000 ofert. Kiedy naprawicie swój błąd?
@_HolaOla_ Jak jestem zalogowany to widzę tak:
Jak się wyloguję albo wejdę w incognito to widać wszystkie oferty.
zadziałało to tylko jednorazowo. Dalej widzę, że mam 0 ofert. Prosze podac mi jakis kontakt do Allegro, poniewaz na fb nikt nie odpowiada na wiadomości od tygodni
Problem występuje od 5 lipca, dziś jest 7 i to samo....porażka to allegro!!Szybko to tylko fakturki wystawiacie!!! Proszę o naprawę!
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ proszę o odpowiedz
@_fashiOn_lOve_ wyczyść ciasteczka to zobaczysz 😄
@kostas11 bajkę o czyszczeniu cookies'ów znamy już od dobrych 20 lat. To taki Alle-wytrych, kiedy nie widzą, dlaczego coś nie działa
Ja mam to samo, miałem też promowane oferty które i tak nie były wyświetlane, właśnie przed chwila zrezygnowałem z abonamentu podstawowego i zakończyłem oferty aktywne.
Narazie pociągnę Allegro lokalnie ale nie wiem czy długo…
Nie interesuje mnie czy to wina ciasteczek czy nie, kupujący napewno nie będzie myślał czy powinien czyścić cookies co pare minut
pytanie za 100 punktów , spadła mi sprzedaż , patrze na moje oferty na allegro i widze ze sprzedaje 300 przedmiotów a mam ich około 2177, zrobiłam zrzut ekranu na allegro widocznych jest 300 a w sklepie poprawna ilość i w moim asortymencie aktywne aukcje ,o co chodzi
Jest od kilku dni błąd po stronie allegro ale żadnych oficjalnych komunikatów, wiadomości i informacji 🙂 wielu sprzedawców ma problem z wyświetlaniem swoich ofert. Dziwne, że tak duża awaria tak dużego portalu, a sprawa jest przemilczana. Coś tam nie działa, naprawiamy, czekajcie.
Obiecałam, że wrócę do Was z informacjami, gdy tylko dostanę szczegóły w tej sprawie, więc jestem zobowiązana, aby Wam przekazać, że wbrew wcześniejszym informacjom, brak widoku niektórych nie jest wynikiem błędu, czy awarii po naszej stronie. Jak można zauważyć po zrzutach, które przysyłaliście w tym wątku, ta sytuacja dotyczy wyłącznie kont firmowych, ponieważ jest to wynik zmiany, którą wdrożyliśmy. Dla kont firmowych rozdzieliliśmy widoczność ofert na:
Oznacza to, że w widoku dla kupujących wyświetlamy wszystkie oferty. Natomiast kontom firmowym w widoku biznesowym wyświetlamy oferty, które mają opcje:
Jednocześnie w tym widoku klienci mogą filtrować oferty za pomocą wspomnianych wartości, w ramach filtra “Narzędzia dla Firm”.
Jeśli chcecie przełączyć widok zmiany wyglądu serwisu, czyli wyboru kontekstu w jakim jako użytkownicy kont firmowych kupujecie na Allegro, wystarczy przejść do rozwijanego menu, w sekcji “Moje konto” w zakładce “Konto”.
Wprowadziliśmy tę zmianę w Allegro Business, bo dzięki temu możecie łatwiej i szybciej wyszukać oferty, które rozliczycie w ramach swojej działalności. Natomiast jeśli sprzedajecie na Allegro Business i wystawiacie faktury VAT, kupujący będą mogli łatwiej dotrzeć do Waszych ofert. Z naszych analiz wynika, że klienci, którzy kupują na firmę, robią zakupy częściej i kupują więcej.
Oprócz tego, w widoku Biznes udostępniamy klientom inne rozwiązania:
Jednocześnie chcielibyśmy Was bardzo przeprosić za poprzednie informacje, które się tutaj pojawiły. Zdajemy sobie sprawę z tego, że ta zmiana jest zaskoczeniem i nie poinformowaliśmy o niej wcześniej, więc w imieniu całego zespołu przepraszamy Was za wszelkie niedogodności.
Dla kont firmowych rozdzieliliśmy widoczność ofert na:
@TomBanknoter wdrożyliśmy taki podział, ponieważ nasi użytkownicy jasno sugerowali, że w ramach widoku biznesowego powinny być widoczne wszystkie oferty, które mogą kupić i rozliczyć w ramach swojej działalności. Nie chcą tam widzieć innych ofert, które z ich perspektywy są bezużyteczne, bo nie mają opcji faktury.
Co więcej, jako serwis w ramach Allegro Business chcemy eksponować oferty istotne dla kont firmowych, by w ten sposób przyzwyczajać klientów do świadomości kontekstu w jakim kupują na Allegro. Ułatwi to nam także wdrażanie kolejnych rozwiązań w Allegro Business, np. obsługę systemu Krajowego System e-Faktur.
@_HolaOla_ Dzięki za info 🙂 Skoro tak wspieracie sprzedawców biznesowych, to dlaczego mają oni znacznie gorsze warunki np. wymagania odnośnie Smart! niż szara strefa? By lewus uzyskał oznaczenie Smart, wystarczy że oferuje paczkomat InPost, a my musimy udostępniać co najmniej pięć metod dostawy. Pytałem o to ze trzy razy przy różnych okazjach, ale jakoś zawsze zapada dziwna cisza...
@TomBanknoter co masz dokładnie na myśli przez "szarą strefę"?
Mam na myśli tzw. prywatnych sprzedawców, którzy na niefirmowych kontach oferują nowiutki towar w ilościach hurtowych (czyli nie z "kolekcji po dziadku")
Zresztą w ogóle przedsiębiorcy, którzy de facto Was utrzymują, powinni mieć przynajmniej nie gorsze warunki niż "prywatni sprzedawcy", niezależnie od tego, czy ci drudzy faktycznie sprzedają coś okazjonalnie, czy prowadzą nielegalną działalność gospodarczą.
@TomBanknoter żeby wyeliminować tego typu przypadki musielibyśmy nałożyć takie same warunki dla wszystkich kont prywatnych i firmowych, a to mija się z celem, bo nie możemy porównywać profesjonalnej sprzedaży firmowej do kogoś kto sprzedaje drobne przedmioty zalegające w domu. Oczywiście jeśli znasz sprzedawców takich jak z tego przykładu możesz podesłać go do nas, a my sprawdzimy dokładnie, czy prowadzi sprzedaż zgodnie z naszymi zasadami.
@_HolaOla_ "nie możemy porównywać profesjonalnej sprzedaży firmowej do kogoś kto sprzedaje drobne przedmioty zalegające w domu" - tu akurat się zgodzę, ale wniosek mam nieco odmienny. Otóż osoba sprzedająca okazjonalnie drobne przedmioty zalegające w domu nie powinna mieć dostępu do narzędzi typu Smart!, z definicji przeznaczonych dla osób prowadzących sprzedaż w sposób zorganizowany.
@TomBanknoter pewnie, możesz oczywiście mieć własne wnioski i opinię, ale wytłumaczysz mi, dlaczego w takim razie mielibyśmy ograniczyć Smart dla prywatnych sprzedających i kierować go wyłącznie dla kont firmowych?
1. Rozumiem widok biznesowy/konsumencki, ale dlaczego problem zaczął się od osób co wystawiają faktury i mają taką opcję na wszystkich aukcjach?
2. Gdyby problem dotyczył tylko widok biznesowy/konsumencki, to:
a) osoby co nie wystawiają faktury zawsze mieliby wyświetlone 0 ofert
b)ci co wystawiają faktury, to zawsze pokazywało by im wszystkie oferty.
Problem jest taki, że gdy ktoś wystawia np faktury, to nie widzi części ofert. Wiec co, widok biznesowy wykopał część ofert bo mu się nie spodobały? Moim zdaniem błąd nadal jest w widoku i ukrywa część ofert, które powinny być widoczne.