anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

do kiedy klient może anulowac zamówienie?

MAMY ROZWIĄZANIE!
ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

klient zamawia towar i wpłaca a ja ten towar dla niego zamawiam (nie trzymam niektórych drogich rzeczy na magazynie)  importer mi go wysyła a ja się w miedzyczasie dowiaduję że klient anulował zamówienie $^&%&^  a ja zostaje ze słabo rotującym drogim przedmiotem, stąd moje pytanie jak w temacie jak też czy jest mozliwość zabezpieczenia sie przed takimi zdarzeniami ?  

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
LEW433
#21 Demiurg#

Anulować może do czasu zmiany statusu przesyłki, ale zastanów co zrobisz jak kupujący zrobi zwrot skoro teraz masz problem a jak zwróci to co z tym zrobisz?

Anulowanie zakupu

Dzięki opcji [anuluj zakup] możesz szybko zrezygnować z zamówienia, niezależnie od tego, czy zakup jest już opłacony, czy nie. Jeśli sprzedający udostępnia anulowanie zakupu, opcję znajdziesz w szczegółach zakupu. Nie anulujesz zakupu, gdy:

  • sprzedający zmienił status Twojego zamówienia na: W realizacji, Przygotowane do wysyłki lub Wysłane
  • sprzedający podał numer do śledzenia przesyłki
  • jeśli kupując prosisz o fakturę
  • kupujesz z konta firmowego
  • od momentu złożenia zamówienia minęły 3 dni.
oznacz moderatorów
ELEKTROMARKET
#12 Orędownik#

no i gitara, dzieki za info, wystarczy jak odhaczę to:

  • sprzedający zmienił status Twojego zamówienia na: W realizacji, Przygotowane do wysyłki lub Wysłane
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

W zasadzie tak , ale jak kupujący wówczas ma prawo odstąpienia od umowy zakupu, tzw. popularny zwrot.

oznacz moderatorów