
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
klient zamawia towar i wpłaca a ja ten towar dla niego zamawiam (nie trzymam niektórych drogich rzeczy na magazynie) importer mi go wysyła a ja się w miedzyczasie dowiaduję że klient anulował zamówienie $^&%&^ a ja zostaje ze słabo rotującym drogim przedmiotem, stąd moje pytanie jak w temacie jak też czy jest mozliwość zabezpieczenia sie przed takimi zdarzeniami ?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Anulować może do czasu zmiany statusu przesyłki, ale zastanów co zrobisz jak kupujący zrobi zwrot skoro teraz masz problem a jak zwróci to co z tym zrobisz?
Anulowanie zakupu
Dzięki opcji [anuluj zakup] możesz szybko zrezygnować z zamówienia, niezależnie od tego, czy zakup jest już opłacony, czy nie. Jeśli sprzedający udostępnia anulowanie zakupu, opcję znajdziesz w szczegółach zakupu. Nie anulujesz zakupu, gdy:
- sprzedający zmienił status Twojego zamówienia na: W realizacji, Przygotowane do wysyłki lub Wysłane
- sprzedający podał numer do śledzenia przesyłki
- jeśli kupując prosisz o fakturę
- kupujesz z konta firmowego
- od momentu złożenia zamówienia minęły 3 dni.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
no i gitara, dzieki za info, wystarczy jak odhaczę to:
- sprzedający zmienił status Twojego zamówienia na: W realizacji, Przygotowane do wysyłki lub Wysłane
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W zasadzie tak , ale jak kupujący wówczas ma prawo odstąpienia od umowy zakupu, tzw. popularny zwrot.