Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Klienta poprosiła mnie o późniejsze wysłanie paczki i w jakości sprzedaży dostałam punkty ujemne do kogo mam napisać aby to zamówienie nie liczyło się do średniej w jakości sprzedaży. Wiadomość od klientki jest w wiadomościach. Pozdrawiam @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Napisz tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt
w korespondencji podaj nr zamówienia i zrzut wiadomości od klienta.
Działa, sprawdzałam 🙂
Poczekałbym za moderacją.
@artprintdeko poproszę numer zamówienia oraz zrzut ekranu z wiadomości od kupującej z prośbą o późniejszą wysyłkę.
Witam
Przesyłam numer zamówienia 78c57b40-4f2f-11ef-920e-a5bb711b0a01 oraz rozmowę z klientką. Pozdrawiam
@artprintdeko Dziękuję. Skierowałam prośbę o wykluczenie wskazanego zamówienia z Jakości Sprzedaży.
to mnie teraz all zaskoczylo !!! tylko ze jezeli odpowiedz przyjdzie po deklarowanym czasie wysylki to takie srednio rozwiazanie. ale za checi zasluzony medal jak najbardziej sie należy