Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Coraz częściej spotykamy się z sytuacją, gdy nie da się zrealizować wysyłki z powodu niekompletnych lub nieprawidłowych danych adresowych. Najczęściej jest to nieprawidłowy numer telefonu np. zagraniczny, którego nie akceptują operatorzy automatów paczkowych.
Zdarzają się też niekompletne dane adresowe, nieumożliwiające nadanie przesyłki pocztowej lub kurierskiej, jak np. brak nazwiska (delikwent podaje tylko imię i inicjał, albo same inicjały - poczta czegoś takiego w żadnym wypadku nie przyjmie), brak ulicy, brak numeru domu etc.
Bardzo często prośby o uzupełnienie danych pozostają bez odpowiedzi, a czas (i punkty) lecą. Dlatego sprzedawca powinien mieć możliwość anulowania takiego zakupu, jeśli w określonym czasie nie doczeka się kontaktu od kupującego (np. 48 godzin).
Cześć, @TomBanknoter. Gdy klient poda błędne dane adresowe/kontaktowe, które uniemożliwiają nadanie przesyłki i nie odpowie na Twoją wiadomość, to wystarczy, że zgłosisz nam ten fakt - takie zamówienie zostanie wykluczone z jakości sprzedaży.
@MiMary Tak, ale chodzi nie tylko o jakość sprzedaży. A może nawet najmniej o nią.
Ja bym chętnie zwrócił środki, ale wśród powodów do wyboru nie takiej opcji jak "nieprawidłowe dane adresowe", czy "niemożność realizacji zamówienia". Poza tym powinien być jakiś termin na uzupełnienie tych danych - np. taki jak na opłacenie zamówienia.
Poza tym taki ktoś nadal będzie mógł ocenić transakcję, która przecież nie miała miejsca - co też jest nie fair.
Mówiąc inaczej, sprzedający powinien mieć możliwość anulowania takiego zamówienia, z automatycznym zwrotem środków, i brakiem możliwości komentowania.
@MiMary A na tę chwilę chodzi konkretnie o zamówienie
@TomBanknoter, w przypadku tego zamówienia czas na wysyłkę masz do 27.01.2025. Daj znać, jeśli kupujący nie odpowie na Twoją wiadomość i nie poda poprawnych danych adresowych.
@MiMary Dziękuję 🙂 Mogę to zrobić tutaj, czy mam pisać przez formularz?
Ale tak czy inaczej, przydałoby się jakie systemowe rozwiązanie tego problemu.
@TomBanknoter możesz napisać tutaj, ale będziemy potrzebować zrzuty ekranu z wiadomości wysyłanej do kupującego w tej sprawie.
Jasne, dzięki za Twoją sugestię, przekażemy ją do odpowiedniego zespołu.
@MiMary Sprzedawca powinien mieć pełną możliwość anulowania takiego zamówienia
dotyczy to każdego przypadku w którym "nie z winy sprzedawcy" nie może być ono zrealizowane.
Takich przypadków jest więcej - np: błędne numery telefonów, złe dane do faktury, dopiski w stylu "macie w ofercie zielone, a ja chcę czerwone" czy "wyślijcie mi to w niedzielę za miesiąc" i itp
Tak można prosić o wykluczenie z jakości ale zdarza się ze już ta jakość jest obniżona zanim prośba zostanie zrealizowana!