anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Do zaawansowanych pytanie

kurant19
#7 Wielbiciel#

Jeden z kupujących sprawił mi masę kłopotów. Teraz znowu ma zamiar znowu kupić. Nie mogę go dodać do CL, bo to drugi zakup. Mam zamiar zwrócić mu wpłatę, a co z prowizją, czy ją odzyskam? Rzecz się ma na Lokalnie.

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Crow_Empire
#14 Krzewiciel#

Na Lokalnie nie ma CL, nie ma też formalnie zwrotów prowizji, ale jak masz udokumentowany przypadek, to pisz do nich wiadomość. Najpewniej zwrócą.

oznacz moderatorów

MiMary
Moderatorka
Moderatorka

Cześć, @kurant19. Na Allegro Lokalnie nie funkcjonuje lista ''Moi nieaktywni kupujący''. 
Jeśli klient zamówił u Ciebie tylko raz, to najpewniej nie będziemy mieli podstaw do interwencji, ale w razie ponownych utrudnień możesz zgłosić jego konto (np. przez formularz). Dział bezpieczeństwa sprawdzi aktywność na jego koncie i w razie potrzeby podejmie odpowiednie działania. 

   Marysia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@kurant19 jeżeli to sprzedaż prywatna to odmów kupującemu i przypomnij poprzednią transakcję, napisz że ty i on nie chcecie mieć powtórnie wzajemnych animozji

oznacz moderatorów

kurant19
#7 Wielbiciel#

Prywatna. Ale jak odmówić? Zwrócić wpłatę? Mogę stracić prowizję. A jak nie zapłaci?

oznacz moderatorów

Djdidzejek
#9 Pomysłodawca#

Temat prosty - nie chcesz sprzedać to nie sprzedawaj. Wpłaci, to zrób zwrot bezpośrednio przez portal - prowizja zostanie Ci zwrócona automatycznie. Jak nie zapłaci to nie kupi - na allegro lokalnie płatność trzeba dokonywać od razu, nie ma "rezerwowania" jak kiedyś. Niczym się nie przejmuj, allegro lokalnie nie jest tak wiążące.

oznacz moderatorów