Do zaawansowanych pytanie

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jeden z kupujących sprawił mi masę kłopotów. Teraz znowu ma zamiar znowu kupić. Nie mogę go dodać do CL, bo to drugi zakup. Mam zamiar zwrócić mu wpłatę, a co z prowizją, czy ją odzyskam? Rzecz się ma na Lokalnie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na Lokalnie nie ma CL, nie ma też formalnie zwrotów prowizji, ale jak masz udokumentowany przypadek, to pisz do nich wiadomość. Najpewniej zwrócą.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cześć, @kurant19. Na Allegro Lokalnie nie funkcjonuje lista ''Moi nieaktywni kupujący''.
Jeśli klient zamówił u Ciebie tylko raz, to najpewniej nie będziemy mieli podstaw do interwencji, ale w razie ponownych utrudnień możesz zgłosić jego konto (np. przez formularz). Dział bezpieczeństwa sprawdzi aktywność na jego koncie i w razie potrzeby podejmie odpowiednie działania.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kurant19 jeżeli to sprzedaż prywatna to odmów kupującemu i przypomnij poprzednią transakcję, napisz że ty i on nie chcecie mieć powtórnie wzajemnych animozji

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Prywatna. Ale jak odmówić? Zwrócić wpłatę? Mogę stracić prowizję. A jak nie zapłaci?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Temat prosty - nie chcesz sprzedać to nie sprzedawaj. Wpłaci, to zrób zwrot bezpośrednio przez portal - prowizja zostanie Ci zwrócona automatycznie. Jak nie zapłaci to nie kupi - na allegro lokalnie płatność trzeba dokonywać od razu, nie ma "rezerwowania" jak kiedyś. Niczym się nie przejmuj, allegro lokalnie nie jest tak wiążące.