Dojazd DPD

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Prośba do Allegro: Chcę wiedzieć ile razy we wrześniu wezwałem dojazd kuriera DPD, oraz dla porównania ile opłat za usługi dojazdu kuriera DPD naliczono za wrzesień. Dla pełnego obrazu sytuacji dobrze byłoby wiedzieć ile paczek zabrał kurier w dniach za które pobrano opłaty.
Jeśli nie potraficie podać ilości tych zdarzeń, to chętnie sam obliczę. Proszę w takim przypadku podać listę złożonych przeze mnie wezwań kuriera DPD sortowaną datami, oraz listę naliczonych opłat, ale UWAGA! muszą być to pozycje z ilością lub listą zabranych paczek, oraz z datami wykonania rzekomych dojazdów po paczki, a nie datami obciążenia konta! To bardzo ważne!
Takie sprawdzenie na podstawie obecnych danych jest niewykonalne. Od tego mamy programy i komputery, aby dostarczały nam potrzebne i odpowiednio przygotowane dane do analizy poprawności.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Problem polega na działaniu serwerów DPD, które nie działają w pełni w czasie rzeczywistym i same uzupełniają dane wstecz. Jeśli zauważą paczkę bez przypisanego kuriera, bo przykładowo sami zanieśliśmy na sortownię, to dopisują sobie kuriera. Potem skrypt sprawdza jak to się stało że jest kurier, a nie ma podjazdu, więc dopisuje podjazd, którego wcale nie było.
Allegro proponuje z założenia wadliwą kontrolę. Na podstawie numerów paczek sprawdzają czy w systemie DPD jest podjazd. Reklamacji nie uznają, bo DPD dopisuje sobie nieistniejące usługi podjazdów.
Allegro MUSI więc rejestrować faktyczne kliknięcia w zlecenia podjazdu na stronie Allegro i na tej podstawie rozliczać. Nie wolno opierać się o fałszywe dane pochodzące z systemu DPD.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Pengano Przykro mi, ale nie mam możliwości przesłania Ci takiego raportu, ponieważ nie mam takich danych.
@annas14-firma przed chwilą konsultowałam tę sprawę i mam potwierdzenie, że w ciągu najbliższych kilku tygodni będą trwały prace nad pozyskaniem tych danych (daty i numeru zlecenia odbioru paczek), a następnie sprawdzimy możliwość dodania ich do zakładki Rozliczenia z Allegro.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wspaniale, ale powiedz, czemu nie zrobicie tego w najprostszy na świecie sposób: Klikam podjazd, to naliczacie 3,99, widzicie więcej niż 3 paczki w dniu podjazdu, to nie naliczacie 3,99. Koniec wszelkich problemów po stronie użytkowników. Jeśli ja mam tyle godzin spędzić na samej kontroli opłat, to wolę tych innych operatorów sprzedaży internetowej, gdzie jest prościej, łatwiej i przyjemniej. Sami wyrzucacie ludzi do konkurencji, robiąc takie sztuczne utrudnienia i komplikacje.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@nikl Rozumiem Cię, ale z naszej perspektywy to wcale nie jest takie proste. Nie będziemy wiedzieć, ile paczek kurier rzeczywiście zabrał. Sprzedający może przecież zamówić podjazd dla 10 paczek, a przekazać kurierowi 4, czyli poniżej darmowego limitu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ile paczek zabrał widać w śledzeniu. To akurat proste.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Jakoś w Inpost to działa w ten sposób a wy jak zwykle musicie utrudniać wszystko do granic możliwości 🙂