Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pytanie w sumie kieruję do InPostu, nie wiem czy ktoś się ma możliwość tu odezwać.
Ostatnio doliczono mi opłatę za rzekomą weryfikację gabarytu do 30 (słownie: trzydziestu) przesyłek. Sprawdziłam wszystkie i ani jedna nie miała prawa być błędna. Sprzedajemy od roku to samo, wszystkie paczki są mierzone, a doczepili się nie do niestandardowych, tylko typowych pakowanych w kartony. Paczka 45x30x25 nie mogła wejść do skrytki innej niż C. Powtarzam, tych doliczeń jest TRZYDZIEŚCI i WSZYSTKIE są naliczone niesprawiedliwie.
Teraz pytanie - czy mogę napisać gdzieś jeden wniosek o reklamację do wszystkich tych przesyłek, czy muszę korzystać z formularza kontaktowego i do każdej z osobna wypełniać to multum pól? Dodam, że to naliczanie jest widoczną próbą naciągania niewinnego człowieka z nadzieją, że się mu nie będzie chciało reklamować tylu przesyłek, więc rozumiem, że stworzenie możliwości grupowego reklamowania nie jest Wam na rękę. Dobrze jednak byłoby zatrzeć niemiłe wrażenie i naprawić sobie opinię, tym bardziej, że InPost ma możliwość być jedną z najlepszych i najbardziej profesjonalnych firm kurierskich w Polsce. Oczywiście jeśli zrezygnuje z takich akcji.
@FHU_ADAMS
W zaistniałej sytuacji jest możliwość złożenia jednej reklamacji. Do reklamacji prosimy o dołączenie pliku xls z pozostałymi numerami paczek bez żadnych znaków dodatkowych.
Dopłata za weryfikację paczki przy zmianie gabarytu jest naliczana w przypadku stwierdzenia niezgodności deklaracji gabarytu z rzeczywistym wymiarem. Opłata może zostać naliczona na każdym etapie procesowania paczki.
Nadawca ma prawo do złożenia reklamacji, jeśli uważa, że dopłaty zostały naliczone niesłusznie. Ich zasadność zostanie zweryfikowana na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego.
Reklamację można złożyć przez formularz reklamacyjny: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje
Reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni kalendarzowych. Odpowiedź z wynikiem zostanie wysłana drogą elektroniczną na adres email podany w formularzu reklamacyjnym.
jeśli zamawiam usługę z rozmiarem C z automatu to jeśli zamówiłem usługę C TO JAKIM PRAWEM WY SOBIE ZMIENIACIE NA INNY TO JEST OSZUSTWO I TRZEBA SIĘ ZA TO WSZYSCY WSPÓLNIE WZIĄŚĆ
Bo może stwierdzili ze zmieści sie w B? Bo na co innego można zmieścić C?
Jeśli zamawiam usługę to dlaczego ktoś mi zmienia ? w restauracji zamiast schabowego dostaniesz mielonego ? co to za absurd , gdybym chciał B to bym zamówił B .
zookoi Ja jednak uważam, że to dobry pomysł z tymi dopłatami. Już wiele razy słyszałem od sprzedawców, że hurtowo wystawiają etykiety na C, bo nie chce im się weryfikować wielkości paczki.
tylko, że autor postu wyraźnie podał wymiary przesyłki: 45x30x25, taka paczka zmieści się tylko w C, bo skrytka B ma max wys. 19cm, a tutaj jest 25, więc do jakiej dziury wsadził mu je inpost ? moim zdaniem znowu się zaczyna doliczanie na boku, kolejny sposób na dorobienie na sprzedawcach, których można kroić z każdej strony.
przy 10 paczkach dziennie to ja bym je jeszcze wygłaskał , ale jeśli masz 200 paczek i asortyment od drobnicy po duży to jak to ogarnąć ? jeśli jest taka usługa i ja za nią płacę to o co chodzi z tym zmienianiem ?
zookoi Inpost dla jednej osoby na pewno nie zmieni swojego regulaminu. Pozostaje Ci uzbroić się w system zarządzający zamówieniami jak np. Baselinker, w którym będziesz mógł utworzyć reguły generujące etykiety o konkretnym gabarycie w zależności od pakowanego towaru.
tylko, że tu nie chodzi o błędy po stronie sprzedawcy, a naciąganie ze strony inpost. Temat już był wałkowany i UOKiK zabronił inpost tego typu praktyk, jak widać mało skutecznie.