Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Wiem że temat był już wałkowany ale nurtuje mnie pytanie co do zmiany gabarytów przesyłek przez Inpost. Dostałem jedna taką dopłatę (oczywiście prawie po miesiącu). Mój monitoring nie jest wstanie już ogarnąć tak obszernego czasu zapisu, więc udowodnienie jest wręcz niemożliwe jaka była przesyłka. Z doświadczenia wiem tylko, że takie produkty mieszczą się w gabarycie jaki nadałem.
Jeśli przesyłka, bez znaczenia jaki gabaryt, kosztuje tyle samo to czy "sensowne" jest pobieranie dodatkowych opłat od przegabarytowania przesyłek. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Firma-Polmer
Dzień dobry,
uprzejmie informuję, że dopłatę za weryfikację przesyłki przy zmianie gabarytu stosuje się zawsze, gdy zweryfikujemy niezgodność deklaracji gabarytu z rzeczywistym wymiarem i ma to zastosowanie w górę czyli zmiana z A na B, B na C i A na C oraz w dół z C na B, B na A i C na A.
Dodatkowo, celem weryfikacji opisanej sytuacji informuję, że Nadawca ma prawo do złożenia reklamacji, jeśli uważa, że dopłaty zostały naliczone niesłusznie. Reklamację można złożyć przez formularz reklamacyjny: https://inpost.pl/kontakt/zloz-reklamacje