Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zaistniała sytuacja w której kupujący otrzymał uszkodzony towar. Maska do samochodu. Została wysłana w takim stanie jak ujęto w aukcji, niestety doszła pogięta z trzech stron do tego po otrzymaniu zdjęć od kupującego okazało się że posiada zarysowania które raczej nie mogły powstać przy zapakowanym towarze, nie wykluczam ingerencji samego kupującego ale też nie mam zamiaru go o to osądzać. Zarzucił Nam że taki towar mu wysłaliśmy i po prostu go oszukaliśmy. Są to niedopracowane sytuacje w tym biznesie. Tak naprawdę można zamówić, zniszczyć towar i odesłać do sprzedającego używając przy tym legalnych formularzy zwrotu oraz praw konsumenckich. Kulejąca noga sprzedaży internetowej. Przez telefon twierdził że kurier odmówił sporządzenia protokołu szkody, a w powodzie zwrotu zaznaczył ''towar uszkodzony, a paczka cała'' Upiera się że został oszukany. Nawet nie wziął pod uwagę innych rozwiązań. Gdzie jest jakaś ochrona ze strony allegro. Wychodzi na to że sprzedający zawsze ma zostać poszkodowany.. @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@SPRINTBAX Cześć. Jakiej pomocy w tej sytuacji ze strony Allegro potrzebujesz? Klient złożył reklamację i zgodnie z prawem musisz ją rozpatrzeć. Jeśli uważasz, że zderzak uszkodził się w transporcie, to złóż reklamację u Przewoźnika.
To znaczy, zostaję teraz z uszkodzonym towarem i mam wyjaśniać sprawę z przewoźnikiem?
Czy w przypadku jeśli nie uznaje tej reklamacji ze względu na uszkodzenia powstałe w transporcie, sprawa będzie się ciągnąć do momentu aż wyjaśnię ją z przewoźnikiem czy jak? Póki co nie mam zamiaru zwracać pieniędzy za ten towar ponieważ nie może to wszystko wyglądać tak że ktoś psuje wysyłaną część ,a Ja machnę ręką i ok proszę kasa,,
@SPRINTBAX Na wydanie decyzji reklamacyjnej klientowi masz 14 dni i jest to niezależne od Twojej reklamacji złożonej u przewoźnika.
@SPRINTBAX Nie ma czegoś takiego jak kurier odmówił spisania protokołu>ma obowiązek, ale za to kupujący może i należałby sporządził protokół ale nie ma obowiązku, Ty za to musisz rozpatrzyć reklamację w wyznaczonym czasie, możesz uznać albo nie, masz dowody że kupujący uszkodził>nie masz zwróć kasę.
Powinien spisać protokół szkody, ma na to do 14 dni w zależności u jakiego przewoźnika ale jeżeli protokół nie był spisany w ten sam dzień to jesteś w czarnej d... bo ci go odrzucą.
Niestety kupujący może mieć to totalnie w d... i ciebie obciążą wszystkimi kosztami.
I to jest dla mnie chore. Kiedy doczekamy się jakiegoś ludzkiego rozwiązania takich spraw? Tym czasem trzeba liczyć się z tym że paczka przyjdzie uszkodzona do klienta i zostajesz z niczym, co najwyżej ze śmieciem do wyrzucenia.
Nie do pojęcia.