Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient z Czech zgłosił reklamację, ponieważ nie może odebrać swojej przesyłki. Napisał mi, że dostał informację od operatora, że przesyłka została zawrócona do nadawcy. Zajrzałem do historii i okazuje się, że nie została dostarczona ze względu na awarię maszyny. I teraz moje pytanie, czy nie powinna tutaj nastąpić jakaś kolejna próba dostarczenia przesyłki? Ewentualnie udostępniony jakiś alternatywny sposób odbioru? Jak zgłosić reklamację obsługi takie przesyłki? Zamówienie id = 1eec31b0-aa2d-11ee-bd9b-454937a681d9
@Gruchotki Reklamację w przypadku tej przesyłki możesz zgłosić tutaj.
Warto również zasugerować klientowi bezpośredni kontakt z przewoźnikiem, który poinformował go o problemie z dostarczeniem przesyłki. Być może po ustaleniu szczegółów paczkę jednak uda się dostarczyć.