Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Cześć, mam pytanie dotyczące "Dostawa i jej koszt ustalane ze sprzedającym".
Po co to w ogóle istnieje, skoro jedyne co daje to problemy?
W ofercie dodałam wyłącznie odbiór osobisty. Żadnej dostawy do paczkomatu, kurierem, paletą, bo żadna "zwykła" firma kurierska tego nie przyjmie, jeśli kupujący chce to odbierze sam, jeśli nie - niech znajdzie i zleci transport.
I co? Oczywiście kupujący kupił i czeka na paczkę...
Na pytanie o termin, w jakim odbierze towar z magazynu, upiera się że żadnego odbioru osobistego nie było i wybrał dostawę kurierem za 0 zł.
W ofercie jak byk "odbiór osobisty" i "odbierz osobiście w: ...", a w zamówieniu "dostawa i jej koszt ustalane ze sprzedającym".
Czy można to wyłączyć, zlikwidować, cokolwiek? to kolejny raz, kiedy klient kupuje coś i wpisuje sobie 0 albo cokolwiek innego żądając wysyłki na mój koszt. Zgłoszenia są spławiane tekstami w stylu "zachęcamy do porozumienia się z kupującym".
A może tak po prostu komunikat w stylu "uwaga, sprzedający nie udostępnia wysyłki, potwierdź chęć odbioru osobistego i podaj jego termin"?
I wtedy w zamówieniu zamiast "Dostawa i jej koszt ustalane ze sprzedającym" to właśnie "kupujący proponuje termin odbioru XX.XX.XXX, potwierdź/ zaproponuj inny"?
@preshop Dziękujemy za sugestię. Obecnie jedynym rozwiązaniem w przypadku tego typu problemów jest bezpośredni kontakt z klientem. Nie wykluczamy, że w przyszłości wprowadzimy zmiany, które zminimalizują ryzyko występowania takich niedogodności.
Tak jak napisałam, kontaktowałam się z klientem, który wybrał kuriera którego nigdy nie było... Zostanę też pewnie sama z negatywną oceną, bo "kupujący ma prawo do subiektywnej oceny"?