Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy Wy w tym allegro odpowiadacie w jakikolwiek sposób za to co się dzieje w serwisie?To jest kuriozalne. Deklaruje czas wysyłki DPD do 16, a wy potraficie kupującemu pokazać że o 17:31 że wyślę tego samego dnia.
Co więcej co to za wymóg 10 przesyłek do zrealizowania zanim się czas zmieni? I jak to zrobić kiedy się skraca z godz. 17:00 jakiś miesiąc temu, na 16... skoro Wy dalej wymagacie wysyłki do 17 wg. starej deklaracji bo jeszcze tych 10 się niezrealizowało? To przecież w taki sposób nigdy się by nie dało skrócić. Tak wynika z tego co wypisuje wasz konsultant.
Gwarantuję wysyłkę do 16, to do 16, a nie do 17:31. A jak mam ochotę komuś wysłać zamówienie z nieco później, np. z 16:05 to moja sprawa, że paczka będzie wcześniej u klienta. Ja dalej gwarantuję wysyłkę do 16, a nie do 16:05.
Absurd goni absurd!
@it24_pl przewidywany czas dostawy wyliczamy na podstawie deklaracji oraz danych historycznych na temat wysyłek sprzedającego.
Jeśli chcesz, aby czas dostawy uwzględniał Twoje ustawienia, nie wysyłaj przesyłek po godzinie granicznej, ponieważ wpływa to na przewidywany czas dostawy kolejnych przesyłek.
la_nika z tego co kojarzę to miało się to zmienić, ale nawet - opowiedz mi w jaki sposób w takim razie skrócić czas dostawy skoro wy uwzględniacie dane historyczne?
i nie wysyłałem zamówień złożonych po 17:30,
robicie sobie z nas dosłownie jaja! sprzedawcy w tym serwisie to wasi klienci, a nie pracownicy, może czas zacząć rozwiązywać nasze problemy, a nie tylko zrzucać na nas odpowiedzialność za wszystko - inne rzeczy nikomu do szczęścia nie potrzebne potraficie wprowadzać..