anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

DPD etykiety

MAMY ROZWIĄZANIE!
DeoKrakow
#9 Pomysłodawca#

Tworząc w jednym zamówieniu kilka etykiet DPD, mimo że daje się inny opis dla każdej etykiety np. z zawartością towaru to po wygenerowaniu etykiet i tak na obu jest ten sam opis zaciągnięty z pierwszej etykiety. Czy można to naprawić?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@DeoKrakow Cześć. 🙂 Dzięki za sygnał! Rozumiem, że etykiety generujesz z poziomu Wysyłam z Allegro? Podaj proszę konkretny przykład sytuacji, kiedy tak się stało (zrzuty ekranu + numery zamówień). Przekażę tę sprawę do weryfikacji

oznacz moderatorów
DeoKrakow
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry, to się zdarza w każdym zamówieniu - tak DPD z narzędzia wysyłam z Allegro.

U innych przewoźników, tam gdzie jest miejsce na opis etykiety i z automatu jest wpisany nr Klienta, można wpisać cokolwiek na każdej etykiecie inną informację, w w DPD zaciąga z pierwszej.

Zrzut i nr zamówień tu nie wyjaśnią sprawy, ktoś jak sam utworzy testowe 2 etykiety w 1 zamówieniu to zauważy, na jakim etapie system zmienia opisy.

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@DeoKrakow Nie mamy żadnych podobnych zgłoszeń od innych sprzedawców z takim problemem. Sprawdziliśmy logi z momentu nadawania paczek — i w naszych danych wygląda to tak, jakbyś to Ty popełnił błąd podczas nadawania (np. w zamówieniu f620abe0-77e0-11ee-8945-115bff3b76ca masz w polach description 2 razy "15 PINI"). 

Nie jesteśmy w stanie zreprodukować tego błędu. Kiedy będziesz nadawał kilka paczek ponownie, to prześlij nam zrzuty lub nagranie ekranu. Czy problem zauważasz tylko w przypadku kilku przesyłek do jednego zamówienia, czy jak nadajesz kilka przesyłek do różnych zamówień również?

oznacz moderatorów
DeoKrakow
#9 Pomysłodawca#

Zamówienie 75d59151-7996-11ee-af7c-2d6afd25143c , akurat 4 takie same produkty w 1 zamówieniu, ale dla potrzeb wyjaśnienia sytuacji zmieniony opis dla pierwszej i drugiej etykiety, dla dwóch kolejnych powinien w opisie być login klienta. Jednak jak można sprawdzić w systemie, wszystkie 4 etykiety mają taki opis jak pierwsza etykieta. Załączam również screeny z narzędzia Allegro.1.JPG2.JPG

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@DeoKrakow Dziękuję, przekażę zrzuty do Działu Technicznego, dam znać, kiedy otrzymam odpowiedź. 🙂 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@DeoKrakow Wracam do Ciebie z odpowiedzią. W DPD tworzy się jedna przesyłka składająca się z wielu paczek: każda z paczek ma swoje wymiary, ale cała reszta danych musi być wspólna. Mamy już zaprojektowane zmiany w Formularzu, które spowodują, że będzie tylko jedno pole z danymi na etykiecie — obecnie istniejące dwa rzeczywiście mogą wprowadzać w błąd. Wdrożenie planujemy najwcześniej na Q1 2024. Dziękuję za cierpliwość! 

oznacz moderatorów
FUB_Step-Bud
#10 Popularyzator#

Ja juz to kiedyś zgłaszałem ale nic to nie pomogło. Nadaje paczki przez Wysyłam z Allegro i np klient zamówil 2 produkty ( 2 paczki ) i tam gdzie : 

Dodatkowa informacja na etykiecie:  ja np pisze zawartość to co w tej paczce jest  i też zawsze ten sam opis zaciągnięty zostaje do kolejnej etykiety czyli paczki nr 2 chociaz pisałem w każdej dodatkowej informacji cos innego. 

 

oznacz moderatorów