Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć wszystkim,
Mam dość dużo doliczeń opłat dodatkowych , nieprawidłowo naliczonych ,
doliczenia są w kwietniu i paczki pochodzą z nadań w kwietniu , więc szybko działają...
Złożyłem reklamację do allegro na doliczenia do wszystkich 19 przesyłek ( 19x19,99 = 379,81 zł).
Dziś mam odpowiedź:------------------------------------------
Przewoźnik napisał, że paczki zostały oznaczone jako niestandardowe z powodu kształtu.
-----------------------------------------
Wszystkie moje paczki są prostopadłościanami z grubej pięciowarstwowej tektury o regularnych kształtach np 85x65x8 cm bez stretchu , dość lekkie , zgodne z tym co wpisuję z rubrykach przy nadawaniu przesyłki. W/g mnie jest to jawne oszustwo ze strony albo allegro , albo DPD . Dzwoniłem też do DPD , ale z botem ciężko się dogadać...
Na pewno tego tak nie zostawię , jeśli macie jakieś doświadczenia w "walce" o swoje dobro to dajcie znać proszę , każda rada mile widziana.
Cześć,
W usługach DPD to norma .Na forum możesz sobie poczytać mnóstwo wątków o takich działaniach tego dostawcy i dobrze się zastanowić czy wart z jego usług korzystać.
dzięki za odpowiedź,
zbyt wielkiego wyboru przy smarcie raczej nie mam...
Przejrzyj sobie dokładnie regulaminy dostaw każdego z dostawców w smarcie i sprawdź który najbardziej odpowiada gabarytom paczek jakie wysyłasz .Nie dla każdego dostawcy forma przesyłki nad gabarytowej jest taka sama.
Dzięki za odpowiedź,
w allegro smart mamy tylko DPD,UPS i Pocztex,
z czego UPS - największa paczka to 100x76 cm ,
Pocztex- trzeba dostarczyć do punktu poczty,
zostaje DPD , odbierają ok , dostarczają ok , tylko że próbują okradać...
Niekoniecznie trzeba dostarczać, Poczta ma też opcje odbioru. DPD zgniecie twoją kartonową paczkę i oznaczy jako niestandard. Jest to dodatkowe źródło ich zarobku od dawna.
Pisz reklamacje do DPD, odwołuj się, odwołuj się i jeszcze raz się odwołuj. Wysyłaj zdjęcia paczek. Ja wysyłam zdjęcia paczek (wszystkich np.: 20 paczek poukładanych na wózku). Mam nagrania z kamer. Reklamacje składam masową, wysyłam numery paczek w exelu, oszczędza to czas. Po prostu zawalam DPD setkami reklamacji.
Co miesiąc dopłacam około 200-400zł. W lutym DPD zwróciło mi 160zł nie wiadomo za co, ale raczej za nieuzasadnione opłaty dodatkowe.
dzięki za odpowiedź ,
Jeśli mam zasypać DPD setkami reklamacji to będę musiał dodatkowy etat utworzyć...
Jeśli jest regulamin,który określa co jest niestandardem a co nie, i ja się do tego stosuje to sprawa jest prosta : Próba wyłudzenia lub oszustwa , co podlega pod jakiś paragraf i powinniśmy - pewni swojej racji - to nagłaśniać i domagać się przestrzegania prawa .
Złożenie reklamacji na 40 paczek trwa jakieś 15min.
Wszyscy wiedzą że DPD wyłudza na opłatach dodatkowych. Jest to nagłośnione na allegro i innych portalach. Wszyscy wiedzą że DPD łamie prawo. I tyle w temacie. Allegro nic sobie z tego nie robi.
...i ciągle podwyższa ceny! Dzisiaj znowu jest wyższa cena to już chyba czwarty raz w tym roku czyli mniej więcej co miesiąc! Stanowczo omijajmy DPD szerokim łukiem!
Do podwyżek trzeba się przyzwyczaić ,bo ostatnio wszystko szybko i często zmienia ceny ale takiej jakości obsługi tolerować nie wolno .
my już nawet nie reklamujemy, nagminnie zgniatają nasze paczki w transporcie i oznaczają je jako niestandardowe...