Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Po raz kolejny kurier DPD na Ursynowie nie odebrał paczek, jest to kolejny przypadek w tym miesiącu.
Bardzo proszę o nie uwzględnianie tych paczek w naszej ocenie sprzedaży.
Dzień dobry @Instal_Metal! Aby poprosić o wykluczenie tych przesyłek potrzebuję numery zamowień, będziemy mogli je wykluczyć jeśli obecny status to opóźnione.
Są to wszystkie przesyłki z ostatniego miesiąca nieodebrane przez kuriera. Rozważam rezygnację z tej metody wysyłki, kilkanaście lat było ok, a od 2-3 miesięcy dramat.
@Instal_Metal poprosiłam o wykluczenie tych zamówień.
@Instal_Metal otrzymałam odpowiedź, że mogliśmy wykluczyć część wskazanych zamówień. Poniższe:
d1c13120-8f8b-11ef-821c-
ddeb8190-8f71-11ef-85ac-
d6edf120-8b2a-11ef-85d6-
b70d97e0-878b-11ef-95de-
6dee4910-848e-11ef-b6f8-
14e9bab0-848a-11ef-ae6a-
261c71a0-832d-11ef-ac99-
46b838a0-815b-11ef-81bb-
8a412d40-80c3-11ef-b0da-
a39b00c0-809d-11ef-921e-
1dcd9010-7ff9-11ef-a28b-
4be05a30-7cf9-11ef-afe5-
Zostały przygotowane z opóźnieniem do wysyłki i dlatego nie możemy ich wykluczyć.
nigdy nie miało nic takiego miejsca, abstrakcja. Odbiór paczek ma ustawiony na godzinę 14, nie mogę nic poradzić na to że kurier dpd nie wywiązuje się z godzin odbioru paczek i raz przyjedzie o 11, raz o 15 a innym razem w ogóle. Jak to jest możliwe, że podobna sytuacja nie ma miejsca w przypadku jakiegokolwiek innego przewoźnika ? Tam wszystko jest ok.
@Instal_Metal sprawdź proszę te zamówienia. Część z nich to inny przewoźnik, głównie InPost.
Przykładowo:
Zamówienie nr d6edf120-8b2a-11ef-85d6-
Zamówienie nr b70d97e0-878b-11ef-95de-87deba44aa82 zamówione 11.10 wysłane 14.10.
Zamówienie nr 261c71a0-832d-11ef-ac99-
każda z tych trzech paczek jest od innego przewoźnika, nie z DPD, nie widzę związku. Pierwsza z tych trzech "przykładów"- na prośbę klienta.
@Instal_Metal ja również nie widzę związku tych zamówień z wątkiem (który dotyczy DPD), ale to Ty podałeś te zamówienia na liście zamówień do wykluczenia.
Jeśli kupujący poprosił o późniejszą wysyłkę, możemy wykluczyć zamówienie, ale potrzebujemy zrzut ekranu z wiadomością od kupującego.
Zgadzam się, źle wyfiltrowałem przesyłki. Moja wina.
Problem w tym, że wczoraj kurier DPD znowu nie odebrał paczek -
@Instal_Metal drugie zamówienie jest już wykluczone z jakości, a pierwsze zgłosiłam do wykluczenia. Zgłoś proszę do nas za pomocą formularza numery przesyłek, zamówienia i numery podjazdu, Doradca będzie mógł przekazać tę sprawę do przewoźnika, ale potrzebne są szczegółowe informacje na temat podjazdu.
@Instal_Metal czy masz umówiony stały podjazd kuriera DPD?
Nie widzimy, aby zlecenie podjazdu zostało zlecone przez Wysyłam z Allegro, a potrzebne jest potwierdzenie, że podjazd był zamówiony.
Tak, mamy własną umowę, paczki zamówione były przez system DPD
@Instal_Metal poprosiłam o wykluczenie, dam znać, czy to info jest wystarczające. Nie widać na nim niestety numeru przesyłki.
Niestety, w systemie DPD zamawia się podjazd na dzień, a nie dla konkretnych przesyłek. BTW, dzisiaj kurier też nie podjechał, musiałem udać się do punktu. Po telefonie do kuriera powiedział ,że dziś do nas nie podjedzie, bo już jest gdzieś indziej. A zamawiałem podjazd przez allegro.
@Instal_Metal wykluczyliśmy to zamówienie, nie liczy się już do Twojej jakości.
Dzień dobry,
podobny problem z kurierem DPD na Ursynowie - nieodebrana przesyłka z punktu:
Z doświadczenia własnego wiem, że lepiej poszukać punktu odbioru DPD, nawet jeśli w pewnej odległości, odwozisz sam, przy Tobie skanują przyjęcie i tadam.
Ja szczęśliwie mam o rzut beretem i przyjmują do prawie 18 godziny. Zależy oczywiście ile jest tych przesyłek, i jakie są gabaryty.
Problem polega na tym, że jeszcze miesiąc temu wszystko śmigało jak należy, po "reorganizacji" w DPD, przyjazdy stały się "niepewne" mimo, że powinny być...