anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Drastyczny spadek jakosci sprzedazy. Bledne dane

barwyflory_pl
#10 Popularyzator#

Witam. Właśnie zauważyłam że jakość sprzedaży poleciała mi bo poziomu "91% sprzedawców radzi sobie lepiej od Ciebie".  (Zawsze byłam tak do 20 procenta). Punkty ujemne.  Sprawdzać dokładnie widzę że terminowe odpowiedzi na pytania klientów 0% !!!

Sprawdzam wsyztskie wiadomości i ostatnią miałam 9 lipca (odpisałam w w kilka minut) a  wcześniej nie miałam żadnej innej w ciągu ostatnich 30dni.  Z czego to może wynikać???  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_   pomożecie? 

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@barwyflory_pl Cześć 🙂 Jasne, że pomożemy. Jakość Twojej sprzedaży obniżył brak odpowiedzi na pytanie Kupującego z 9 lipca (godzina 17:35). Sprawdź proszę, czy rzeczywiście udzieliłeś Kupującemu odpowiedzi na to pytanie. 

W panelu Jakość mojej sprzedaży (https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/jakosc-sprzedazy) przy mierze "Terminowe odpowiedzi na pytania Klientów" znajdziesz opcję Zobacz zestawienie. Gdy klikniesz w ten przycisk, wygenerujesz i pobierzesz raport. Właśnie w nim samodzielnie możesz znaleźć dane, na podstawie których liczone są punkty inne przydatne informacje.

oznacz moderatorów

barwyflory_pl
#10 Popularyzator#

@ko_alka  odpowiedziałam w ciągu minuty bo akurat ta wiadomość mi w aplikacji się od razu pojawila. Poniżej wrzucam screen 

20220713_174205.jpg

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@barwyflory_pl Bardzo dziękuję za zrzut ekranu. Skonsultuję tę sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią. 

oznacz moderatorów

barwyflory_pl
#10 Popularyzator#

@ko_alka  dzięki wielkie 🙂 mam nadzieję że się sprawa wyjaśni, bo niezbyt korzystna jest ta sytuacja dla mojego konta i nie wyobrażam sobie być ma tym poziomie procentowym z jakością przez cały miesiąc 🙂 

oznacz moderatorów

cd-keye_pl
#11 Animator#

@ko_alka na zrzucie widać, że pole z wysłaną wiadomością ma kolor jasny to oznaczą, że ta wiadomość sprawdzana jest przez system Allegro pod kontem użycia dozwolonych słów. być może wystawił jakiś błąd ze sprawdzeniem wiadomości, może to także świadczyć o tym że wiadomość nie została wysłana np przez problem z połączeniem internetowy @barwyflory_pl .

oznacz moderatorów

cd-keye_pl
#11 Animator#

Ale mi się post udał... niczym analfabetka 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@cd-keye_pl Nie przejmuj się tym. 🙂 Dziękuję za cenną uwagę - sprawdzimy dlaczego wiadomość nie została zaliczona 

oznacz moderatorów

barwyflory_pl
#10 Popularyzator#

@ko_alka  ja nic niedozwolonego  w tej wiadomości jaki widać nie napisałam:) powiedz realnie: jest w ogóle szansa żeby po tym sprawdzeniu allegro mogło mi tą odpowiedź "zaliczyć" tak żeby mogły mi się statystyki poprawić? 

Jak teraz sprawdzam to pozycjonowanie moich ofert jest tragiczne. W sumie sezon na moje towary się jeszcze dobrze nie zaczął, ale to co w ostatnich dniach zaczęło mi się sprzedawać mimo że miałam praktycznie największą sprzedaż w porównaniu do konkurencji to znajduje się teraz na ostatnich pozycjach w wyszukiwarce.    Ciężko to w ogóle znaleźć.  A w sumie nie mam takich towarów przy których klienci muszą zadawać wiele pytań, więc nie widzę szybkiej szansy na poprawienie tych statystyk 😞 

oznacz moderatorów

Wilczekstepowy
#13 Ambasador#

Ale brak odpowiedzi na jedno pytanie, aż tak bardzo obniża ranking?

oznacz moderatorów

Jankygaragee
#8 Zapaleniec#

Niestety tak... wystarczy jedna wiadomość, na którą nie udzielisz odpowiedzi i tracisz ranking, a nawet Super Sprzedawcę....

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@barwyflory_pl 
jest w ogóle szansa żeby po tym sprawdzeniu allegro mogło mi tą odpowiedź "zaliczyć" tak żeby mogły mi się statystyki poprawić? 

To zależy wyłącznie od tego czy ktoś będzie miał odwagę potwierdzić błąd po stronie Allegro.
Alternatywnie: będzie tylko pocieszanie, że już po 30 dniach wyjdziesz "na prostą".

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

chmielna12
#11 Animator#

Musisz mieć 99% odpowiedzi w terminie więc jak masz mało wiadomości to 1 nieodpowiedziana w terminie zabija jakość sprzedaży.

oznacz moderatorów

barwyflory_pl
#10 Popularyzator#

@ko_alka czy coś już może wiadomo w tej sprawie? jak widać na screenie nie napisałam nic co powinno spowodować zablokowanie wysyłania wiadomości, dlatego jeśli to możliwe to chciałabym żeby ta sytuacja nie była liczona do jakości sprzedaży 🙂

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@barwyflory_pl Pamiętam o Twojej sprawie i ale jeszcze czekam na weryfikację. Proszę Cię o cierpliwość i przepraszam, że tyle to trwa. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@barwyflory_pl Wracam z odpowiedzią ale niestety nie mam dobrych informacji. 😞 Konsultowałam to dwukrotnie z ekspertami i niestety nie ma możliwości wykluczenia tej wiadomości z Jakości, ponieważ nie widzimy jej nigdzie w systemie.

Prawdopodobnie wiadomość nie została wysłana ze względu na problemy z łączem internetowym, niestety nie mam do tego wglądu. Powód powinien wyświetlić Ci się w Centrum Wiadomości. 

oznacz moderatorów

ART_FOTO
#14 Krzewiciel#

@ko_alka Moim skromnym zdaniem problem ewidentnie leżał w systemie, a nie po stronie sprzedającej.Wiadmość wskoczyła w okno odpowiedzi ale z jakiegoś powodu nie została zatwierdzona przez system.Może Wasz bot już całkiem sfiksował.Macie zrzut ekranu i na tej podstawie powinniście poprawić statystyki @barwyflory_pl .Jako sprzedający nie możemy płacić za błędy sytemu za który Wy jesteście odpowiedzialni.

oznacz moderatorów

barwyflory_pl
#10 Popularyzator#

@ko_alka  nie ze względu na łącze (bo nawet jak jest chwilowy  brak Internetu to po uzyskaniu łączą powinno wysłać) ale przez Waszego bota.  Teraz nawet zauważyłam że ten bot  dość że się dowalił  do poprawnej odpowiedzi to jeszcze potraktował mnie jako kupującego (sugerując że wszystkiego o dostawie dowiem się w odpowiednim miejscu), a nie sprzedającego.   To przecież ewidentny błąd systemu. Nie wiem w jaki jeszcze sposób mam to udowodnic ? Podsyłam Sceena  z tym botem. Proszę skonsultuj to ponownie w miarę możliwości szybko bo mam trzeci dzień fatalne statystyki nie z mojej winy i chciałabym się móc  już coś "odkuć" przez weekend. Z góry dzięki:) 

20220715_182530.jpg

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@barwyflory_pl Przesłałam tę sprawę do ponownej weryfikacji i przekazałam Twoją wiadomość do odpowiedniego zespołu, ale decyzja pozostała bez zmian - zgodnie z procedurami nie ma możliwości wykluczenia tej wiadomości z Jakości. Przykro mi 😞 

oznacz moderatorów

barwyflory_pl
#10 Popularyzator#

@ko_alka   no pięknie...  różne sporne sytuacje czytałam tutaj na forum, może jestem nieobiektywna, bo sprawa dotyczy mnie, ale żeby w tak jasnej sytuacji allegro nie potrafiło się przyznać do błędu własnego systemu to chyba tutaj nie czytałam. Daje screena na ktorym ewidentnie widać, że  wiadomość napisałam. Bot ją błędnie zablokował, a tracę na tym tylko i wyłącznie ja... masakra 

oznacz moderatorów