Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Właśnie zauważyłam że jakość sprzedaży poleciała mi bo poziomu "91% sprzedawców radzi sobie lepiej od Ciebie". (Zawsze byłam tak do 20 procenta). Punkty ujemne. Sprawdzać dokładnie widzę że terminowe odpowiedzi na pytania klientów 0% !!!
Sprawdzam wsyztskie wiadomości i ostatnią miałam 9 lipca (odpisałam w w kilka minut) a wcześniej nie miałam żadnej innej w ciągu ostatnich 30dni. Z czego to może wynikać??? @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ pomożecie?
Niestety nie jesteście frontem pro-sprzedawcy czy lepiej brzmi pro-klienccy, bo w sumie jesteśmy też waszymi klientami a raczej zupełnie nastawieni jako anty- sprzedawcy. Nam każecie być pro-kupującym, czyli kłaniac sie im w pas i pięty lizać , a wy wobec sprzedawców stosujecie politykę zupełnie odwrotną, smutne to.
Konsultowałam to dwukrotnie z ekspertami i niestety nie ma możliwości wykluczenia tej wiadomości z Jakości, ponieważ nie widzimy jej nigdzie w systemie.
Wadliwy system Allegro nie zaliczył Autorce wątku udzielenia odpowiedzi ponieważ jej "nie zobaczył".
Autorka wątku składa reklamację na fakt, iż błędem systemu było przeoczenie tej odpowiedzi. W reklamacji wyraźnie widać, że odpowiedź została udzielona, ale być może nie dotarła do Adresata z powodów za które wyłączną odpowiedzialność ponosi Allegro.
Odpowiedź na złożoną reklamację jest odmowna bo ... nie widzicie jej w systemie !!
@ko_alka
Dajesz fatalne świadectwo o kompetencjach tzw. "ekspertów Allegro".
Jeżeli nie widzicie w systemie odpowiedzi, która została udzielona ale prawdopodobnie zablokowana przez Wasz system - to potwierdzacie wadliwość systemu.
No cóż.... Chodzi o kasę, jak zawsze.....
Ja zapłaciłem, kupiłem "autoodpowiadacza" w dyskusjach i na e-mail i mam ten problem z głowy.
Po prostu trzeba zapłacić, a jak nie, to siedzieć "na okrągło" przed monitorem, również w weekendy.
Ja straciłem ss bardzo podobnie. Allegro zablokowało w marcu wiadomość od klienta i odblokowało ją w czerwcu. W rezultacie pojawiła mi się w centrum wiadomości z datą marcową na samym końcu długiej listy wiadomości od klientów. Ponieważ centrum wiadomości nie ma żadnych opcji filtrowania praktycznie nie można tego wychwycić.
Odpowiedź allegro.pl > nie mają sobie nic do zarzucenia bo wysłali.
Pikanterii sprawie dodaje fakt że klient czekał na odpowiedź kilka miesięcy więc już go to i tak nie obchodziło.