anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Drastyczny spadek jakosci sprzedazy. Bledne dane

barwyflory_pl
#10 Popularyzator#

Witam. Właśnie zauważyłam że jakość sprzedaży poleciała mi bo poziomu "91% sprzedawców radzi sobie lepiej od Ciebie".  (Zawsze byłam tak do 20 procenta). Punkty ujemne.  Sprawdzać dokładnie widzę że terminowe odpowiedzi na pytania klientów 0% !!!

Sprawdzam wsyztskie wiadomości i ostatnią miałam 9 lipca (odpisałam w w kilka minut) a  wcześniej nie miałam żadnej innej w ciągu ostatnich 30dni.  Z czego to może wynikać???  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_   pomożecie? 

oznacz moderatorów
23 ODPOWIEDZI 23

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

Niestety nie jesteście frontem pro-sprzedawcy czy lepiej brzmi pro-klienccy, bo w sumie jesteśmy też waszymi klientami a raczej zupełnie nastawieni jako  anty- sprzedawcy. Nam każecie być pro-kupującym, czyli kłaniac sie im w pas i pięty lizać , a wy wobec sprzedawców stosujecie politykę zupełnie odwrotną, smutne to.

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

Konsultowałam to dwukrotnie z ekspertami i niestety nie ma możliwości wykluczenia tej wiadomości z Jakości, ponieważ nie widzimy jej nigdzie w systemie.


Wadliwy system Allegro nie zaliczył Autorce wątku udzielenia odpowiedzi ponieważ jej "nie zobaczył".
Autorka wątku składa reklamację na fakt, iż błędem systemu było przeoczenie tej odpowiedzi. W reklamacji wyraźnie widać, że odpowiedź została udzielona, ale być może nie dotarła do Adresata z powodów za które wyłączną odpowiedzialność ponosi Allegro.
Odpowiedź na złożoną reklamację jest odmowna bo ... nie widzicie jej w systemie !!

@ko_alka 
Dajesz fatalne świadectwo o kompetencjach tzw. "ekspertów Allegro".
Jeżeli nie widzicie w systemie odpowiedzi, która została udzielona ale prawdopodobnie zablokowana przez Wasz system - to potwierdzacie wadliwość systemu.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

No cóż.... Chodzi o kasę, jak zawsze.....

Ja zapłaciłem, kupiłem "autoodpowiadacza" w dyskusjach i na e-mail i mam ten problem z głowy.

Po prostu trzeba zapłacić, a jak nie, to siedzieć "na okrągło" przed monitorem, również w weekendy.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

chmielna12
#11 Animator#

Ja straciłem ss bardzo podobnie. Allegro zablokowało w marcu wiadomość od klienta i odblokowało ją w czerwcu. W rezultacie pojawiła mi się w centrum wiadomości z datą marcową na samym końcu długiej listy wiadomości od klientów. Ponieważ centrum wiadomości nie ma żadnych opcji filtrowania praktycznie nie można tego wychwycić.

Odpowiedź allegro.pl > nie mają sobie nic do zarzucenia bo wysłali.  

Pikanterii sprawie dodaje fakt że klient czekał na odpowiedź kilka miesięcy więc już go to i tak nie obchodziło. 

oznacz moderatorów