Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jeden krzywdzący komentarz i obcięte gwiazdki spowodowały że straciliśmy status Super Sprzedawcy.
Dlaczego Allegro nie uznało naszego wyjaśnienia ale zachowało negatywny komentarz w którym klient EWIDENTNIE napisał bzdurę??? Klient zrobił to tylko po to żeby ten negatyw wystawić.
Kupujący wyraźnie napisał że w opisie aukcji podana jest waga 8 kg, i tak - waga produktu z opakowaniem = 8 kg. Okrasił to jeszcze stwierdzeniem o beznadziejnej obsłudze kupującego bo usłyszała wyjaśnienie że nie zwróciła uwagi na opis oraz że może zwrócić towar jeśli nie jest dla niej odpowiedni, każdy ma takie prawo.
Ale uwaga!: Klient nie zwrócił towaru bo jak się sama przyznała w rozmowie - "dzieciom pufa się bardzo podoba i ona jej nie będzie zwracać".
Więc gdzie ta beznadziejna obsługa? się pytam??? I gdzie ten błędny opis za który nas ukarano negatywem???
Kupujący wystawił negatywny komentarz bo myślał że sam produkt ma wagę 8 kg. Czyli specjalnie napisała nieprawdę w komentarzu i Allegro nie zwróciło na to uwagi?
Czyli można tak???
Kupić towar np. u konkurencji, potem napisać jakieś bzdury w komentarzach, wręcz nieprawdę i Allegro nic z tym nie zrobi???
Dlaczego dyskryminowani są Sprzedawcy którzy rozwijają Allegro i płacą wysokie prowizje a nieuczciwi kupujący są w jakiś magiczny sposób nietykalni?
nr oferty: 12796779158
numer zamówienia: 1d32c420-0856-11ee-af9b-67c9cedc1751
Proszę o jakieś logiczne wyjaśnienie bo nijak nie jesteśmy w stanie tego zrozumieć.
z poważaniem
Narine Halstian
@Gogift22 przykro mi, ale tak jak poinformował Cię nasz pracownik, nie mamy tutaj żadnych podstaw do usunięcia tego komentarza. Kupująca ma prawo do oceny obsługi i kontaktu z Tobą, czy innym przedstawicielem Twojej firmy. Komentarz możemy usunąć tylko w określonych warunkach, które są wymienione w regulaminie Allegro, a ta sytuacja żadnego z nich nie spełnia.
Tego tematu właśnie dotyczy moje pytanie. Kupujący ma za duży wpływ na ocenę Sprzedawcy.
Zapoznaliśmy się z regulaminem i uważamy że jest tam zbyt duża luka na tego typu nadużycia jak w naszym przypadku. Kupujący bywają złośliwi i kłamią wprost a Allegro z tym nic nie robi. Zostaliśmy obrażeni i posądzeni o rzeczy które nie miały miejsca, nasz produkt również został niesłusznie skrytykowany ponieważ opis aukcji jest prawidłowy.
Może czas to zmienić?
Może kupujący również powinni podlegać ocenie?
Może oceny kupujących nie powinny mieć aż tak kluczowego wpływu na ocenę Sprzedawcy.
Może kupujący nie powinni mieć prawa do pisania rzeczy nieprawdziwych? W przypadku odkrycia takiej sytuacji kupujący powinien mieć przyznawane punkty ujemne. To by trochę zdyscyplinowało ludzi. Zakupy w sieci coraz częściej sprzyjają różnym patologiom.
Ktoś to powinien weryfikować tak jak weryfikowani są Sprzedawcy. To jest wręcz niedopuszczalne żeby wystawiać kłamliwe komentarze których w żaden sposób nie można zmienić lub usunąć.
z poważaniem
Narine
Super sprzedawca jest przereklamowany. Gorzej że Ci Smart spadł.
...? W jakim sensie Smart nam spadł? Wyjaśnij proszę.
No jako konto firma, w ofertach z Pocztex Kurier 48 za 11,99, bez odbiorów w punkcie, mieliście oznaczenie wysyłki SMART. Chyba że zrezygnowaliście. Tego nie wiem. Na dziś oferty nie są programie.
Dziwne, musimy to sprawdzić dlaczego tak się dzieje. Zawsze byliśmy Smart!
Ale faktem jest że ze względu na bardzo duże gabaryty naszych przesyłek nie możemy korzystać z odbioru w punkcie bo takie sklepiki jak Żabki i Orleny nie chcą ich przyjmować do siebie. Nasze paczki często maja wymiar 60x60x80 cm. Zwroty i odmowy przyjęcia - to dopiero była jazda!
O masz Ci los 🙂
No właśnie nie będzie teraz SMART. SMART od 98% klientów zadowolonych.
Dlatego Ci napisałem, walić SS, gorzej że SMART!
Czas więc zakończyć karmienie Allegro i kończymy z promowaniem ofert. 140 zł dziennie piechotą nie chodzi 😉
@Gogift22 nie masz smarta bo po negatywie spadłeś poniżej progu 98 % i masz 97,6% 😞
Coraz lepiej...
Klient walnął negatyw - pomimo ŻE TOWAR MU SIĘ JEDNAK PODOBA i go nie zwróci, Allegro nie usunie negatywa w którym jest kłamstwo a Sprzedawca dostaje po głowie ze wszystkich stron.
Brawo Allegro!
@Gogift22 głowa do góry 20 paź 2023 roku zniknie Ci jedna opinia negatywna i pewnie wrócisz do smarta 😄 o ile nie złapiesz kolejnego 😉
Marne pocieszenie ale dziękuję 😉
Trudno, kończymy zatem z promowaniem ofert na Allegro, nie ma sensu topić pieniędzy bez sensu 😉
@Gogift22 a wiesz że promując oferty w momencie jak nie masz najtańszych produktów to przyciągasz klientów do konkurencji a jak nie masz smarta to tak jak piszesz szkoda kasy 😞
Wiem, mamy nie najtańsze produkty bo wszystko szyte w Polsce, dobre materiały, pracownicy na etatach, full wypas, pomysły fajne, poradzimy sobie i bez Allegro 😉
Dzięki waszemu regulaminowi straciliśmy nie tylko status Super Sprzedawcy ale także Smart!.
Ta osoba na początku wystawiła inny komentarz który jednak edytowała i zjechała z gwiazdkami aż do jednej. Wiedziała gdzie uderzyć na maxa i jak zaszkodzić.
Więc dzisiaj w firmie zapadła kolejna decyzja - rezygnujemy z promowania ofert na Allegro.
Zarabialiście ponad 140 zł dziennie na samym promowaniu produktów. Parę tysięcy w skali miesiąca, kilkanaście tysięcy w skali roku... Kończymy więc z tym.
Może ktoś w Allegro wreszcie zacznie doceniać Sprzedawców.
@Gogift22 musisz się uodpornić ... to jedyne co możemy Ci poradzić .
Niestety, do tego się to sprowadza, uodparniamy się na głupie komentarze i tak samo uodparniamy się na infantylne komunikaty Allegro w stylu "popracuj nad jakością swojej sprzedaży"...pffff...
ciekawe jak? Mamy może zacząć rozdawać towar za darmo? i z dowozem do domu? żeby łaskawy kupujący poczuł się dopieszczony 😉