Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ czy ja dobrze sprawdziłem że na rozpoczętą dyskusję nie odpowiem przez maila ( sprawdzone wraca że niema takiego maila ) oraz nie mogę znaleźć nic w apce 😞
Czy wy tak na poważnie czy to kolejne utrudnienie ?
@kostas11 Apka jest skierowana dla kupujących... 😕
Z maila faktycznie nie da się odpowiedzieć w dyskusji.
No ale na allegro takie rzeczy to standard.
Rozwiązaniem które działa (na telefonie) jest dodanie skrótu do strony głównej allegro z przeglądarki do ekranu głównego - z powodzeniem działam tak od długiego czasu. Można korzystać z praktycznie całej funkcjonalności jaką oferuje allegro sprzedającym.
@komis-bell mam dwie dyskusje w roku więc niejestem za bardzo obeznany 😉 maila wyczaiłem że nie przechodzi, a aplikację mam fakt do zakupów ale wybieram się na urlop i przelogowałem się na konto sprzedażowe i zonk nic tam nie ma do obsługi sprzedaży 😞 w dzisiejszych czasach mobilności, to porażka 😞
@kostas11 wciąż możesz korzystać z Allegro na telefonie w przeglądarce i tam obsłużyć dyskusję.
@la_nika Jako kupujący widzę, że mogę otworzyć dyskusję z poziomu aplikacji - pytanie czy mogę ją tam prowadzić czy tylko otworzyć?
@komis-bell ponieważ w aplikacji nie ma takiej zakładki jak "dyskusje" podejrzewam, że zgłoszenie błędu w zakupie prowadzi do przeglądarki i wówczas wciąż można korzystać z telefonu, aby wypowiedzieć się w dyskusji, ale przez przeglądarkę, a nie w aplikacji.
@la_nika pewnie, zakupu też można w przeglądarce robić, po co aplikacja 😄