Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pytanie do otrzaskanych - klient otwiera dyskusję z żądaniem "zwrot pieniędzy". Formalnie nie jest to złożenie reklamacji ale przyjmując, że jest to i tak nie ma podanego z jakiego tytułu składana jest reklamacja (rękojmia, gwarancja).
Jak podchodzicie to tego? Klient musi zadeklarować z jakiego tytułu składa reklamację?
@atechnik_sklep niby powinien , ale skoro reklamację składa Tobie / sprzedawcy / to domyślnie jest to reklamacja z tytułu rękojmi
Chodzi mi bardziej o to czy otwarcie dyskusji jest równoznaczne z reklamacją skoro nie pada słowo na ten temat w dyskusji a klient pisze tylko, że coś tam podziało się z produktem w czasie użytkowania. Wiem, że to takie dzielenie włosa na czworo ;).
@atechnik_sklep Nie, otwarcie dyskusji nie jest równoznaczne z reklamacją, ważne jest czego tam żąda kupujący, możesz o wszytko zapytać kupującego w tej dyskusji!
@LEW433 Oczywiście, że mogę pytać. Mogę tez odpowiadać, co czynię ;).
@atechnik_sklep w sumie jak wybrał odpowiedni powód to jest zgłoszenie niezgodności z umową 😞 więc poproś o odesłanie a że żąda kasy to czy mu oddasz zależy kiedy kupił 🙂
Oczywiście klient wybiera "wada wykryta podczas używania" tylko, że to nie jest wada.
@atechnik_sklep to się dopytaj zamiast utrudniać se życie i tracić czas 🙂 potem będziesz płakał że allegro za Ciebie wypłaciło z Protect 😄
Poproś o odesłanie wymień lub napraw jak to zakup z tego roku lub oddaj kasę jak z porzedniego roku o ile reklamacja jest zasadna 🙂
@kostas11 Poprosiłem 😉 ale klient jak na razie uważa, że otwarcie dyskusji to już reklamacja.
Tak na marginesie zakup tegoroczny a żądanie niezasadne.
@atechnik_sklep jeśli potrafisz uzasadnić to odrzuć reklamację, lub poproś o odesłanie 🙂
A zwrotu kasy ze może żądać 🙂
Wyślij mu art 43d.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
"Skontaktuj się z nim jak najszybciej w ramach otwartej dyskusji, aby wyjaśnić sprawę. W przeciwnym razie z chwilą wypłaty rekompensaty Kupującemu, wprowadzimy na Twoje konto ograniczenia, a wypłaconą kwotę doliczymy do Twojego rozliczenia z Allegro na podstawie Załącznika nr 9 regulaminu Allegro, cz. IV pkt 9."
Jak mam to rozumieć? Jako szantaż - nie przyjmiesz reklamacji (a nie ma ku temu podstaw) to i tak pałą ci przyłożymy? W dyskusji wyjaśniłem co i jak, jakie są powody odmowy więc co to ma być?
@atechnik_sklep cóż ja bym to rozumial tak jak jest napisane:
"skontaktuj sie" - to znaczy szybko i rzeczowo starałbym sie w dyskusji wyjasnić problem. Jeśłi uważałbym ze trzeba odesłać produkt- poprosiłbym o to w dyskusji, jełsi uważałbym że moge ocenić że reklamacja jest niezasadna lub też zasadna bez odsyłania - wydałbym taką bądz inna decyzje reklamacyjną
Pamietaj o terminach . Natomiast sama decyzja reklamacyjna nalezy do Ciebie.
Jeśłi już wydałeś odmowną decyzje reklamacyjną to po prostu przypominaj o tym kupującemu po każdym jego wpisie
Skontaktowałem się, wypowiedziałem się, podjąłem decyzję odmowną po zapoznaniu się z dostarczonymi zdjęciami i żądaniem klienta. Chodzi mi to o "w przeciwnym razie" - co to ma być skoro rzeczowo i szybko odpowiedziałem?
Info sprzed chwili - "Wiadomość dla sprzedającego: Zwrot pokrywa Allegro Protect. Zapewniamy, że nie oczekujemy spłaty tej kwoty."
No a wiecie w czym rzecz? W tym, że kolor czarny w spodniach (wstawki w tym kolorze) wyblakł odrobinę po kilku miesiącach użytkowania (po praniu, suszeniu itp.) - tkanina podobna do jeansu i takie zmiany koloru są naturalne. Czy komuś spodnie jeansowe nie blakną (te z bawełny a nie poliestru ;))?
Allegro właśnie zrobiło patoprezent kolejnemu kupującemu.
@atechnik_sklep raczej Ty mu zrobiłeś, bo było poprosić o odesłanie w pierwszej wiadomości, potem odrzucić reklamacje i allegro by mu już nie wypłaciło kasy, a tak mieszałeś jest efekt 🙂
Mówisz, że trzeba brać na odesłanie? No to zobaczymy następnym razem ;).