anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja za brak zwrotu za paczkę, która dalej tkwi w paczkoamcie.

upwards
#10 Popularyzator#

Trochę humorystycznie. Nie pytam o radę, piszę tylko abyśmy wszyscy wiedzieli jacy teraz są klienci. 

Właśnie klient rozpoczął dyskusję. Powód zwrot wpłaty za zwrot, który wysłał. 

Daty: 13.04 - złożone zamówienie

15.04 - zgłoszony zwrot o 11:05, paczka ze zwrotem włożona do paczkomatu tego samego dnia o godzinie 18: 14 (gdzie tkwi do chwili obecnej, bo już za późno na wyjęcie jej przez kuriera a sobota, niedziela i dziś poniedziałek to święta i InPost ma wolne)

18.04 (czyli dziś) - po godzinie 19 - rozpoczęcie dyskusji bo zwrot wysłany a brak środków za zwrot na koncie

Ja naprawdę nie wiem jak to skomentować, co to trzeba mieć w głowie.....

Odpowiedź na dyskusję już poszła.

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

LEW433
#21 Demiurg#

Może kupujący nie ma Świąt.🤔

oznacz moderatorów

upwards
#10 Popularyzator#

Może kupujący i nie ma, ale żyje i kupuje w takim kraju, gdzie takie święta są ustawowe. 

oznacz moderatorów

Starkrak
#10 Popularyzator#

Zaraz jeszcze zwróci się o pomoc do allegro i dostanie kasę z POK. powoli ten portal upada. Wychowywani są roszczeniowi kupujący.

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@upwards W głowie jest tak jak w przestrzeni międzygwiezdnej > prawie idealna próznia.

oznacz moderatorów

A3dam
#19 Nestor#

@upwards 
Nie pomyślałeś, że za taki stan rzeczy będący skutkiem niedoinformowania kupujących, a nierzadko wprowadzenia ich w błąd odpowiada Allegro?
To Allegro swoim bełkotem marketingowym zdaje się doprowadzać kupujących do stanu bliskiego świadomości: przesyłek wysyłanych natychmiast, przez 7dni w tygodniu , 24h/dobę z czasem przewozu <1 dnia.
To Allegro doprowadza kupujących do możliwości złożenia fałszywego oświadczenia (deklarując powód otwarcia sporu: "brak zwrotu wpłaty po odesłaniu produktu") w sytuacji gdy możliwość złożenia takiego oświadczenia przy wszczynaniu sporu (też. kłótni, awantury) nie jest w żaden sposób weryfikowana (np. przez sprawdzenie czy zwrot faktycznie został odesłany (czyli czy dotarł do sprzedawcy)). To jest kolejny przykład fatalnie zarządzanego projektu w którym implementowane są wadliwe algorytmy negatywnie wpływające na UX kupującego.
Nie znamy Twojej odpowiedzi, ale można sobie wyobrazić, że ów poważne uchybienia Allegro doprowadzają do sytuacji w której po uzyskaniu merytorycznych wyjaśnień od sprzedawcy: kupujący będzie co najmniej czuł się poniżony i wprowadzony w błąd przez Allegro.

*** Złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrot towaru to dwie zupełnie różne czynności (UOKiK) ***
oznacz moderatorów

vonNogay
#17 Koryfeusz#

Jeśli kupujący rzeczywiście włożył paczkę do paczkomatu po 18 w piątek i zakłada dyskusję, bo jeszcze nie doszła ona do sprzedawcy to jest po prostu **piiip**ą, to nie wina allegro 🙂

oznacz moderatorów