Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
szanownych Kolegów i Koleżanki.
Mianowicie zauważyłem że pewna osoba o imieniu Sylwia z działu bezpieczeństwa robi każdemu pod górkę, również i mi.
Podam szczegóły o co chodzi, bo zrzuty ekranu mam a tutaj nie będę zamieszczał.
Na 4 koncie mam założona blokadę od ponad 1 miesiąca za spadek sprzedaży tych punktów zakłamanych.
Pisałem do działu bezpieczeństwa o prośbę o odblokowanie to P. Sylwia szukała dziury w całym, np. Że nie ma listu przewozowego bo wysyłka była innym serwisem i się zapomniało dodać potem że w 2 aukcji nie ma a klient sam chciał odebrać osobiście na co musiałem pokazać wiadomości. Oraz inne drobne **piiip**oły.
Poprosiłem o zdjęcie blokady, Sylwia od razu że nie może bo punkty i trzeba poprawić. Na to ja niby jak mam to zrobić skoro nie mam żadnej aukcji bo wszystkie oczywiście zdjęli 🤣 ona że mam wpłynąć UWAGA na klientów którzy wystawili negatywy i ich przekonać aby zmienili zdanie... Na co ja nie mogę wpływać na decyzję klienta bo to jego sugestywną opinia i ma do tego prawo, czemu każesz mi łamać wasz regulamin i naciskać na klienta? Oraz oszukiwać kolejnych potencjalnych kupujących?
Ona że przykro mi i nie może decyzji zmienić, najprościej napisać zero kompetencji. Kolejne pytanie stała baza klientów, którzy kupują tylko na allegro bo im wygodniej. Pisze do Sylwii, dzwonią do mnie i nie mogą nic zakupić bo nic nie widać. Proszę o odblokowanie bo muszę ich przekierować bezpośrednio a ona że będę łamać regulamin i sprzedawał po za allegro... No a jak mam niby sprzedać na allegro skoro zablokowali mnie? Klient ma prawo zakupu i nie może Pani tego prawa jemu zakazać, a ona że nie zdejmą blokad i żebym nie sprzedawał po za allegro. No cóż będę sprzedawać
Przykro mi allegro 🤣
Choćbyś walił głową w mur i dar na sobie łachy to nic nie pomoże . Wygląda to tak jakby tam siedziały osoby które mają zaprogramowane metody działania i żadne argumenty na nich nie działają. Wielu już tu pisało jaką "radość" daje im pomoc ze strony tego działu.
masz rację, ale czytałem trochę forum i często pada ta złośliwa Sylwia, szukam po prostu osób które napiszą na nią skargę im więcej tym lepiej 🙂 wisi mi bo mam 3 konta jeszcze tylko na każdym inny asortyment był i czasy wysiłek
Allegro ci sugeruje, abyś zapłaciła kupującym za usunięcie negatywów. Dostaną zwrot kasy i zatrzymają towar to będą zadowoleni.
i w ten oto sposób radośni wszyscy będą
1. Kupujący, bo dostaną kasę i zatrzymają towar
2. Sprzedająca Becia, bo pozbędzie się negatywów i będzie mogła dalej handlować
3. Allegro, bo pomogło kupującym, sprzedającym, Sobie
4. ja, z powodu swojej durnowatości
jakie to proste uszczęśliwić wszystkie strony