Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jest tu ktoś kompetentny z wyżej wymienionego działu? Blokada sprzedaży, mimo iż wszystko zrobione tak jak chcą sprzedaż nie jest odblokowana. Wszystkie paczki z dyskusji doręczone, oni twierdzą że nawet nie wysłane. Przedstawione propozycje rozwiązania innych problemów, oni że nie. Zero kontaktu z tym działem. @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Współczuje ale tu niestety nie uzyskasz odpowiedzi, zostaniesz skierowany do dalszej korespondencji z DB.🤔
Czyli może jak wyślę ze 100 maili to może chociaz sprawdza nr listow, chyba ze kieruja sie jak kupujący jak jest inny kurier niz DPD i Inpost i jest oczkuje na nadanie bo nie ma synchronizacji to nie wysłana. Dno i i metr mułu
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Czy naprawdę nikt nie ma wpływu na schemat pracy tego działu? Nie dość że za każdym razem odpisuje kto inny to jeszcze każdy co innego. Ostatnia wiadomosc była o północy, po chwili moja odpowiedź i cisza...
@sklep_mikaj Przykro mi, ale decyzyjność w sprawach blokady konta zależy wyłącznie od Działu Bezpieczeństwa. Zgłoszę prośbę o przyspieszenie weryfikacji konta w Twoim imieniu.
Prośbą nic nie da, już z milion próśb poszło, dziś nawet telefoniczna prośbą. Pewnie znów w środku nocy ktoś przyśle jeszcze inna wersję.
Ewentualnie proszę o przyspieszenie rozpatrzenia skargi na ten dział która była wysłana wczoraj.