Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
czy istnieje dział, który sprawuje kontrolę nad działem bezpieczeństwa lub jest ponad nim? Od wielu dni nie mogę uzyskać żadnej informacji nt. motywacji ich działań względem kont firmowych ani też żadnej odpowiedzi na moje prośby o ponowną weryfikację słuszności tychże.
Rzecz tyczy się blokady wszystkich kont firmowych z uwagi na powiązanie(za sprawą Allegro, nie moją) kont firmowych z prywatnym kontem żony. Obecnie czekam na odpowiedź z UOKiK, ale w międzyczasie zamykane są kolejne oferty, straty rosną, a jakakolwiek dyskusja z pracownikami serwisu to odbijanie przez nich piłeczki lub ignorowanie zgłoszeń.
W początkowej fazie problemu na wszelkie próby dociekań zasadności i próśb o znalezienie rozwiązania problemu odpowiedzi jakie otrzymywałem informowały o tym, że o sprawie mogą rozmawiać tylko z właścicielką w/w konta prywatnego. Kiedy te same pytania i wątpliwości były wyrażane z tegoż konta właśnie, padała odpowiedź, że sprawa może być wyjaśniona z właścicielem konta formowego.
Czy byli Państwo w podobnej sytuacji? Czy istnieje w tej sytuacji rozwiązanie inne niż odczekać aż ocena sprzedaży na koncie prywatnym wróci do poziomu neutralnego po miesiącu?
Dialog z DB jest czytając tu na forum wiele wpisów jak rozmowa ze ścianą . Ty masz cierpliwie czekać w jakiejś niby kolejce zgłoszeń a w tym czasie firma Ci się rozpada i nikt raczej nie zna sposobu by ich zmotywować do szybszego działania .
Sposób jest znany i dość łatwo dostępny, tylko nikt z niego nie korzysta nie wiedząc czemu a zamiast tego piszą maile z botami.
@starling_shop , chętnie poznam ten sposób. Jeśli to nie kłopot, opisz go proszę.
Nie opiszę z powodu panującej tu cenzury. Podpowiedź- na ten moment żyjemy w państwie, gdzie przepisy prawa są wyżej niż decyzje pracowników różnych spółek.