Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
temat ten był już wielokrotnie zgłaszany poprzez formularze, czaty oraz bezpośrednio u opiekuna. Próbowaliśmy również skontaktować się ze sprzedawcą, jednak bezskutecznie. Postanowiłem więc opisać sprawę tutaj - być może jej nagłośnienie pozwoli coś w tej kwestii zmienić.
Sprzedawca o nicku „multi2019” stosuje niecodzienną i, w mojej ocenie, nieuczciwą praktykę sprzedażową. Wystawia on liczne, identyczne oferty, z których każda jest połączona z innym produktem (EAN-em) i różnymi markami - niezależnie od faktycznych różnic w wyglądzie czy parametrach produktu.
Przykłady:
18 identycznych ofert - każda z nich połączona z innym produktem
5 identycznych ofert - każda z nich połączona z innym produktem
13 identycznych ofert - każda z nich połączona z innym produktem
20 identycznych ofert - każda z nich połączona z innym produktem
I wiele, wiele więcej.
Część tych ofert, w różnych kategoriach jest regularnie łączona z produktami naszej marki, mimo że nie mają z nią nic wspólnego. Po skutecznym zgłoszeniu i zakończeniu danej oferty, w ciągu zaledwie kilku godzin pojawia się nowa - identyczna - wystawiona zapewne automatycznie, również błędnie przypisana do naszego produktu. Oczywiście cena oferty jest dużo niższa przez co tracimy różne oznaczenia (Top Oferta, Supercena czy Gwarancja Najniższej Ceny)
Problem trwa od ponad roku, a mimo wielokrotnych zgłoszeń nie został skutecznie rozwiązany. Trudno uznać tego typu wystawianie ofert za zgodne z regulaminem Allegro, w szczególności z zapisem o maksymalnie dwóch ofertach tego samego produktu dla jednego sprzedawcy. W tym przypadku zapis ten jest notorycznie łamany bez żadnych konsekwencji.
Proszę sobie darować formułki o zgłaszaniu ofert przez formularz itp. - To nie działa. Oferta jest usuwana ale za 3/4 godziny pojawia się kolejna z nowym numerem i tak w kółko.
Jeszcze raz proszę o przyjrzenie się sprzedawcy. Takie praktyki są jeszcze bardziej uciążliwe niż sprzedawcy z Azji...
@Keymil123 Jeśli powyższa kwestia była już zgłaszana kilkukrotnie bezpośrednio u doradców, to przykro mi, ale ja nie jestem w stanie już nic więcej zrobić. Sprawy opisywane na forum, są przez nas przekazywane do tych samych zespołów, które zajmują się zgłoszeniami trafiającymi poprzez mail, czat lub telefonicznie.