Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ jak najbardziej rozumiem i popieram, ale jak ma się to do zwrotu towaru z uszkodzonym lub bez opakowania i obowiązku oddania całości przy odstąpieniu jak produkt wewnątrz jest nowy ?
@kostas11 wybierasz stan produktu "po zwrocie" zamiast nowy i tu popieramy zmiany w 100%. Zamawiasz produkt opisany jako "nowy" a dopiero w opisie masz info (najczęściej na końcu), że jest to produkt po ustawowym zwrocie w ciągu 14 dni. Jest za to inny problem.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ co z akcesoriami i częściami zamiennymi? Canal+ np. udostępnia nowe, nieużywane piloty oraz zasilacze do dekoderów. Przychodzą one jednak do dystrybutorów luzem, bez żadnego opakowania jednostkowego, w zbiorczym kartonie. Czyli wg Waszych nowych zasad, będziemy musieli kłamać zaznaczając stan opakowania oryginalne, zamiast obecnego, zgodnego z prawdą stanu opakowania, tj. "zastępcze".
Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT