Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć.
Klient zamówił towar z opcją wysyłki "DPD pobranie". Po wciśnięciu "zamów przesyłkę" na drugiej stronie formularza po 10 sekundach pojawia się w okienku na środku komunikat: "Nie udało się zamówić jednej lub więcej paczek. Aby dokończyć nadawanie, popraw błędy, które są wskazane w górnej części formularza nadawania lub usuń problematyczną paczkę"
W górnej części formularza jest napis: error.common.processing
Po odświeżeniu wracamy do pierwszej strony formularza i powtarza sie to samo. Problem pojawił się około godziny 15:20 dzisiaj (07.02.23). Co robić?
Pozdrawiam
@idib-pl podaj proszę numer zamówienia przy którym pojawia się ten błąd.
@idib-pl dziękuję! Konsultuję ten problem, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź 🙂
@idib-pl sprawdziliśmy to, ponieważ nadajesz zamówienie na umowie własnej, a z informacji w systemie wynika, że pojawiła się blokada na Twoim koncie (w DPD), dlatego konieczne będzie wyjaśnienie tego z przewoźnikiem.