anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

error.common.processing przesyłki DPD

idib-pl
#1 Nowicjusz#

Cześć.

Klient zamówił towar z opcją wysyłki "DPD pobranie". Po wciśnięciu "zamów przesyłkę" na drugiej stronie formularza po 10 sekundach pojawia się w okienku na środku komunikat: "Nie udało się zamówić jednej lub więcej paczek. Aby dokończyć nadawanie, popraw błędy, które są wskazane w górnej części formularza nadawania lub usuń problematyczną paczkę"

W górnej części formularza jest napis: error.common.processing

Po odświeżeniu wracamy do pierwszej strony formularza i powtarza sie to samo. Problem pojawił się około godziny 15:20 dzisiaj (07.02.23). Co robić?

Pozdrawiam

 
oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@idib-pl podaj proszę numer zamówienia przy którym pojawia się ten błąd. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

idib-pl
#1 Nowicjusz#
Oto on
db110bd0-a6f1-11ed-961a-1338cc262d97
 
 
 
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@idib-pl dziękuję! Konsultuję ten problem, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@idib-pl sprawdziliśmy to, ponieważ nadajesz zamówienie na umowie własnej, a z informacji w systemie wynika, że pojawiła się blokada na Twoim koncie (w DPD), dlatego konieczne będzie wyjaśnienie tego z przewoźnikiem

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów