Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, klient kupił 2 przedmioty, po czym zadzwonił do mnie że chce się dogadać poza allegro, odpowiedziałem ze nie ma takiej opcji, po czym zażądał zwrotu wpłaty (zwrot zrobiłem odrazu). Teraz wystawił ocenę negatywną i napisał że nie można się ze mną dogadać.
Napisałem do allegro żeby to usunęli, a oni milczą.
Milcząc popierają proceder sprzedaży poza allegro ,jeśli tej opinii nie usuną to będzie wyglądać na przyzwolenie do bezkarnego oceniania kogoś tylko dlatego że chce być uczciwy wobec portalu.
No właśnie, jak sprzedający próbuje się dogadać poza allegro to blokują mu konto, a jak Kupujący wystawia ocenę negatywną za to że się nie dogadał ze sprzedającym to wszystko ok??
Tu nikt nie pomoże, może pomóc tylko to żeś publicznie opisał taki przypadek, nawet jak zawezwiesz moderatorów to odpowiedź może być że kupujący ma prawo do własnej oceny, jeżeli ona nie narusza zasad Allegro i nie obraża nie ma powodów do usunięcia, ale próbuj.
A można wiedzieć do jakiej oceny?
Tranzakcja nie doszła do skutku,
Jak w takim razie można wystawić ocenę za produkt i koszt wysyłki??
Poszukaj sobie tu inne wątki, jest ich wiele na ten temat, prawa do oceny nie ma tylko po anulowaniu zakupu.
Czyli dałem ciała że nie wymusiłem na nim anulowania, tylko sam to zrobiłem
Sprzedający nie może anulować zakupu.
@marek197611 Ty ciała nie dałeś tylko allegro daje ,przyzwalając i nie reagując na takie zachowania .
@marek197611 Nie możesz na nikim wymuszać anulowania. Allegro tej oceny nie usunie, ponieważ nie narusza ona zasad. Z treści komentarza nie wynika, że kupujący chciał dokonać zakupu poza Allegro.
Allegro odpisało że nawet jak odmówiłem klientowi sprzedaży poza allegro to ma on prawo wystawić ocenę.
W związku z tym dało przyzwolenie na sprzedawanie i dogadywanie się z klientem poza allegro!!!
Porażka!!!!
@marek197611
Jeżeli Klient dokonał zakupu i zapłaty to towar należało wysłać. Kupujący chcąc zrezygnować z zakupu i odzyskać wpłaconą kwotę winien wysłać Ci odstąpienie od Umowy (a jeżeli przesyłka została już w międzyczasie wysłana - to dodatkowo ją odesłać).
Zwróć uwagę, że w obecnej sytuacji to Ty nie zrealizowałeś swoich obowiązków (wysyłki po otrzymaniu zapłaty za towar). Co miałbyś na swoją obronę gdyby ktoś ew. posądził Cię o to, że to jednak Ty dążyłeś do "dogadania się" zamiast niezwłocznej realizacji zamówienia i do zwrotu środków np. w celu uniknięcia konieczności realizacji być może "niewygodnego" dla Ciebie zamówienia (np. w omyłkowo zaniżonej cenie lub chwilowo niedostępnego) ?
Na swoją obronę - Nagraną rozmowę telefoniczną
Nagraną rozmowę telefoniczną
Jeżeli nie zapewniłeś odpowiedniego obowiązku informacyjnego wobec nagrywanej osoby przed rozpoczęciem rozmowy, która ew. miałaby być nagrywana - to odradzałbym posługiwanie się tym "argumentem".
nie muszę informować osoby którą na nagrywam, radze poczytać o tym
@marek197611, niestety, ale w tym przypadku nie ma żadnego dowodu na to, że Kupujący faktycznie zaproponował "dogadanie się poza Allegro" telefonicznie. Nie wiemy, w jaki sposób przebiegała komunikacja między Wami.
Sam komentarz " "Nie polecam, nie szło się dogadać " oraz brak zakupu, zakup anulowany i pieniądze zwrócone powinno coś znaczyć, ale widać dla kogoś to jest za trudne do zrozumienia
Chciałoby się powiedzieć, "a nie mówiłem", musisz wziąć na klatę i pamiętać o tym przy następnej propozycji.
Wystarczy chcieć, skoro sprzedawca ma swoje zdanie na ten temat to pomimo wszystko może być w tym nawet minimalne ziarenko prawdy. Dlaczego Allegro nie weryfikuje ocen negatywnych w przypadku gdzie zamówienie nie doszło do skutku, nie została nadana paczka a ocena negatywna została wystawiona.
Wystarczy kontakt Allegro z takim jegomościem, w tym przypadku skoro ocena negatywna ma komentarz " nie szło się dogadać" i paczka nie została wysłana to chyba jasne jest że kupujący coś kombinował, na co sprzedawca się nie zgodził.
"niestety, ale w tym przypadku nie ma żadnego dowodu na to, że Kupujący faktycznie zaproponował "dogadanie się poza Allegro" telefonicznie"
Ocena negatywna z komentarzem: nie szło się dogadać
Był taki mem <facepalm>
marek197611 tak jest z klientami , nauczka na przyszłość aby nie rozmawiać w istotnych sprawach telefonicznie .Osobiście proszę klienta o konwersację w centrum wiadomości zasłaniając się brakim możliwości podjęcia samodzielnej decyzji zgodnie zaleceniem ,, szefa 😁,,