Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
od jakiegoś czasu w zakładce "zamówienia" jest możliwość filtrowania zamówień. Miałem kilka zamówień anulowanych przez klientów, ale przy filtrowaniu "anulowane" mam komunikat, że nie mam zamówień spełniających kryteria wyszukiwania. Jedyna opcja znalezienia takiego zamówienia to wpisywanie loginu kupującego. Czyściłem ciasteczka, testowałem na dwóch przeglądarkach. Czy spotkaliście się również z takim problemem?
nie ,u mnie działa .
Czy w oznaczyłeś te zamówienie jako anulowane ? Jeśli klient anulował, a Ty nie zmieniłeś statusu z Nowe na Anulowane to ono nadal będzie w zakładce Nowe z dopiskiem, że jest anulowane.
Rzeczywiście, teraz rozumiem. Skoro klient anulował zamówienia to powinno ono z automatu zmienić status na anulowane. Przy większej ilości zamówień, musisz ręcznie szukać i zmieniać statusy takich zamówień. Trochę to bez sensu. Dzięki za wyjaśnienie!