Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nieustannie mnie zadziwia inwencja twórcza klientów przy wpisywaniu numeru telefonu . Przykład z ostatnich dni 0-XXX XXX-XXX . System InPostu nie radzi sobie z takim formatem i pozostaje wpisywanie ręczne . Może dałoby się jakoś to ujednolicić ?
@Kaliope_Brzeg ja jestem pełna podziwu wobec klientów zamawiających przesyłkę paczkomatem, podających numer na telefon stacjonarny. Z numerem wewnętrznym.
@myslenie-szkodzi kod odbioru zapewne powinien przyjść na ten wewnętrzny 😄
@Kaliope_Brzeg Jest to bardzo ciekawa uwaga, więc dziękuję za Twoją sugestię. Przekazałam ją do właściwego zespołu i jak tylko uzyskam odpowiedź, czy planujemy jakieś zmiany w tej kwestii, wrócę do Ciebie informacją.
@Kaliope_Brzeg Tak jak obiecałam, wracam z informacją, że na ten moment nie planujemy takich zmian, ale przekazałam Twoją sugestię osobom odpowiedzialnym za ten obszar.
Dzisiaj dałem przez formularz zgłoszenie, że w Allegro punkty klienci też mogą sobie wpisać numer stacjonarny, mimo że w E-Nadawcy poczty taki numer (dosłownie i w przenośni) nie przejdzie. Czy to przerasta informatyków Allegro wprowadzić walidację numerów komórkowych? A ja muszę wydzwaniać do klientów z prośbą o numer komórki, a jak nie odbiorą (przecież to numer stacjonarny, gdzie przeważnie w moich godzinach pracy oni też pracują i w większości nie mają przekierowania na komórkę) to pisać mejle i siłą rzeczy opóźniać wysyłkę na następny dzień.
@_HolaOla_dziękuję 🙂