anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gdzie jest paczka Allegro One

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

No i ja padłam ofiarą przesyłek Allegro, a w zasadzie mój klient.

Przesyłka A000DGH7L8

zamówienie b3dfbcd0-b890-11ee-aa80-152952817fac

już 8 dni gdzieś leżakuje, długo jeszcze klient ma na nią czekać?

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  @Allegro_One 

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@AGLOPRIMA2 Cześć, zgłosiłam tę sytuację, interweniujemy u Przewoźnika 

oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

@ko_alka czy już coś wiadomo?

Klient czeka

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@AGLOPRIMA2 Proszę o jeszcze chwilę cierpliwości, dostaliśmy odpowiedź od UPS o rozpoczęciu procedury wyjaśniającej

oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

@ko_alka  paczka zaginiona - tak wynika ze śledzenia.

Proszę o zwrot kosztów za zawartość - wszystko widać w zamówieniu.

Klientowi wysyłam drugą herbatę, obydwoje liczymy, że tym razem się uda.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@AGLOPRIMA2 Oczywiście możesz złożyć reklamację, ale przez formularz kontaktowy: https://allegro.pl/pomoc/kontakt 

oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

Czyli znowu spędzę czas na udowadnianiu, że nie jestem wielbłądem w kwestii oczywistej. Bo nie mam nic do roboty innego

oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

@ko_alka 

żarty sobie robicie???

złożyłam reklamację przez wskazany formularz, odczekałam i dostałam odpowiedź:

"nie minęło 30 dni od momentu nadania, reklamacja w związku z tym jest odrzucona. Mogę sobie ja złożyć ponownie jak miną te 30 dni"

Poważnie?

nie mam co robić tylko formularze wypełniać?

 

 

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@AGLOPRIMA2 no tak zgodnie z regulaminem reklamację składa się 30 dni od nadania 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

To po cholerę panienka z pomocy po zgłoszeniu przez formularz przysyła mi coś takiego:

Dzień dobry,

dziękuje za wiadomość. Bardzo mi przykro, lecz losy Państwa paczki nadal są niewyjaśnione.

Podjęliśmy wszelkich starań w celu odnalezienia omawianej przesyłki, natomiast bezskutecznie. W tej sytuacji zalecam zgłoszenie reklamacji przez dedykowany formularz:


https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje

Na reklamację odpowiemy w ciągu 30 dni, zazwyczaj jest to oczywiście szybciej.

Liczę, że podobne sytuacje nie będą miały miejsca w przyszłości.

oznacz moderatorów

AGLOPRIMA2
#14 Krzewiciel#

To tak dla informacji innych: jak Allegro dba o swoich klientów czyli sprzedawców.

Odczekałam te 30 dni, złożyłam ponownie reklamację, która o dziwo rozpatrzono na moja korzyść  - śledztwo wykazał, że to jednak przewoźnik zgubił przesyłkę.

I niezwłocznie (!!!), bo już po 15 dniach kalendarzowych dostałam rekompensatę na konto.

Ludzkie Allegro, bo mogło to trwać 30 dni.

Kwota żadna, bo raptem 50 zł, ale jak taka "dbałość o klienta" trafi na kogoś, komu zablokują kilka tysi, to się dopiero będzie cieszył

oznacz moderatorów