Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ jak mogę złożyć skargę na pracownika Allegro. Bo ta Pani z dzisiaj, przeszła wszelkie szczyty ignorancji i głupoty. Wskazówkę wyrąbało poza skalę.
W zgłoszeniu "32465955" [ ref:_00D24aE05._5003VY7h2R:ref ] poprosiliśmy o zamknięcie dyskusji bo:
a) wszelkich wyjaśnień udzieliliśmy;
b) Allegro Protect uznało (sprawa [729696-1680250225]), że nasze wyjaśnienia są wystarczające i nie przyznało rekompensaty Kupującemu we wniosku z 31 marca.
Co robi dzisiaj konsultantka rozpatrująca nasze zgłoszenie? Pisze w dyskusji coś takiego:
Jakiś allegrowy dzień świstaka nam fundujecie? Zamiast zająć się po prostu zgłoszeniem o zamknięcie dyskusji, dodać 2+2, czyli zobaczyć wyjaśnienia na każdy post Kupującego, opinię Allegro Protect do tematu rekompensaty i dyskusji, to Pani zamierza na siłę robić dobrze kupującemu. Kupującemu, który zgłasza nieistniejącą niezgodność towaru z umową byle jakiś frajer zwrócił mu pieniądze.
Chcecie to zwracajcie, zamykajcie jednak w cholerę dyskusję, której temat się wyczerpał.
@medalik_2009 widzę, że już poprosiłeś o formularz skargi na pracownika, więc poczekaj na odpowiedź w sprawie nr 32465955. Doradczyni, zachowała się zgodnie z procedurą, to kupujący decyduje czy jego problem został rozwiązany. Dodam też, że inny pracownik niż Doradczyni z którą pisałeś, napisał przytoczoną tutaj wiadomość, więc poproszę Cię o opanowanie emocji zanim zaczniesz obrażać osoby, które starają się pomóc i zachęcają kupującego do zakończenia dyskusji. Zapewniam, że Twoja sprawa zostanie zweryfikowana ponownie, a odpowiedź otrzymasz w sprawie o numerze 32465955.
@la_nika o formularz skargi prosił ktoś inny, ja akurat w zgłoszeniu nie pisałem. Co nie zmienia faktu, że sprawa będąca przedmiotem dyskusji została zakończona.
1. Reklamacja została odrzucona jako bezzasadna.
2. Allegro Protect analizujące prośbę o rekompensatę odrzuciło ją.
Temat zamknięty.
Teraz pisze kolejny <samocenzura> od Was w dyskusji o nieistniejącej wadzie dekodera i kolejny raz każe słać zgłoszenie do AP.
A co do zamykania dyskusji, to nie pisz proszę bzdur, że tylko Kupujący może ją zamknąć. Niedawny temat z forum - https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/dlaczego-allegro-zamkn%C4%99%C5%82o-dysku...
Dobra rada dla Waszych konsultantów - zanim coś napiszą w dyskusji, niech się zapoznają z CAŁOŚCIĄ sprawy. Nie będą wkurzać jednej strony a drugiej dawać płonną nadzieję i ją szczuć, zamiast zakończyć temat.
@la_nika czy na tą odpowiedź mamy czekać 30 dni, aż niezamknięta dyskusja i tak przestanie się liczyć do jakości?
Za to <autocenzura> konsultanci w dyskusji dalej piszą kretynizmy. Kupującego Allegro Protect pogoniło, mimo to najpierw jakiś anonim napisał, że kupujący może złożyć wniosek AP, teraz natomiast możemy przeczytać:
"<kupujący>, Pana sprawa została przekazana do odpowiedniego działu. Niebawem powinien Pan otrzymać wiadomość zwrotną."
Powtórzę tu pytanie za moim kolegą, który odpowiedział w dyskusji - powołaliście Allegrowe Archiwum X, do spraw nieistniejących i wymyślonych przez Kupujących niezgodności towaru z umową? Szczebel wyżej niż Allegro Protect? 😄
@medalik_2009 poprosiłam odpowiedni Dział o odpowiedź dla Ciebie, otrzymasz ją w prowadzonej korespondencji e-mailowej.