Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Kupujący po prawie 3 tygodniach od zakupu zgłosił uszkodzenie towaru. Nie byłoby w tym nic szczególnego - ale jest to produkt szybko psujący się (śmietana). Kupujący nie sprawdził czy towar nie jest uszkodzony i zostawił jedną zgrzewkę śmietany - jak wnioskuję z jego maila w warunkach pokojowych lub gorszych. W paczce śmietana pękła i spleśniała. W mailu daliśmy do zrozumienia że reklamacji nie przyjmiemy. Wtedy zaczęły się obelgi i wystawiony negatyw. Pod jakim linkiem allegro mogę to zgłosić??
@1998maryna Obelgi możesz zgłosić na policję lub do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=214387b5-397a-4941-9f72-7d844023040c
Poza tym reklamacji nie możecie nie przyjąć, musicie ją przyjąć i rozpatrzyć. Po rozpatrzeniu uznać lub odrzucić.
Zgłoszone. Dziękuję
@1998maryna 1. Co to za smietana?
2. W jakim opakowaniu?
3. Termin przydatności?
Piszesz: Kupujący nie sprawdził czy towar nie jest uszkodzony i zostawił jedną zgrzewkę śmietany.
Jeżeli opakowanie było uszkodzone, jest to Twoja wina. Gdyby było hermetyczne, śmietana by się nie zepsuła.
"Cała zgrzewka śmietany zapleśniała i rozwalona każde opakowanie uszkodzone nie nadaje się do niczego. Pan bardzo nie miły twierdzi że wina leży po mojej stronie bo źle przechowywałam gdzie temp. przechowywania jest temp. pokojową. Niestety za późno otworzyłam zgrzewkę bo była tak zakamuflowana 20 warstwami foli i taśmy szarej że nic nie było widać że coś jest nie tak i nie mogę zwrócić produktu . Nie polecam z tym człowiekiem mieć doczynienia obraża i uważa że to on jest obrażany."
@xyz96 Tak, ale śmietana śmietanie nierówna. Te z długim terminem ważności w hermetycznym opakowaniu nie mają prawa się zepsuć. Te z krótkim mogą same z siebie sfermentować i wybuchnąć.
Z drugiej strony: jak można nie rozpakować do końca towaru zaraz po otrzymaniu?
I o to mi chodzi. Pani się tłumaczy że nie musiała tego robić - że nie będę ją uczył bo ona jest po Technologii Żywienia. To śmietana roślinna. Jeśli się uszkodziła w transporcie - zdarza się - to po 3 tygodniach spleśniała. Kupujesz żywność i nie sprawdzasz nawet pod kątem uszkodzeń - dla mnie to śmieszne.
@1998maryna Nawet jak się uszkodziła w transporcie, Ty jesteś odpowiedzialna i powinnaś zwrócić pieniądze.
@1998maryna Bo tak naprawdę nie musiała. Gdyby zajrzała wcześniej, wcześniej by zgłosiła problem. Zanim śmietana spleśniała. Późne otwarcie, przed upływem terminu ważności, nie pozbawia jej prawa do reklamacji.
Opakowanie - kartonowe
Termin - 5/2021
Śmietana Roślinna
Ok. Śmietana pęka i ją przyjmuje - nie raz tak robiłem. Problem w tym że od chwili uszkodzenia do chwili kiedy się o tym dowiedziałem minęło niecałe trzy tygodnie. Przez ten czas produkt uszkodzony leżał i gnił u kupującego. Tu jest problem.
@1998maryna Szczerze mówiąc nie czaję co to zmienia, że produkt leżał i gnił u kupującego 🤣
@1998maryna Nie, to nie jest problem. Skoro termin był długi, kupująca mogła użyć śmietany w kwietniu. Nawet gdyby zajrzała od razu to i tak powinna oddać, bo w rozhermetyzowanym opakowaniu do kwietnia nie dotrzyma.
@1998maryna Jeżeli jest to reklamacja to musisz rozpatrzyć.
Źle się wyraziłem - klient tylko zgłosił problem - nie nazwał tego reklamacją. Przesłał zdjęcia uszkodzenia i tyle.
@1998maryna I wydaje się, że wina leży jednak po Twojej stronie, chyba że zajrzał do niej długo po upłynięciu terminu ważności.
Nie prawda. Śmietanę jak kupujesz to zostawiasz na stole na 3 tygodnie ?? Kupujesz poprzez portal - towar przychodzi - nie sprawdzasz go przez 3 pod kątem uszkodzeń??
@1998maryna Oczywiście możesz mówić, czy dobrze czy źle, zrobił kupujący, ma prawo do reklamacji.
@1998maryna Gdyby sprawdziła od razu i zgłosiła że śmietana dotarła w rozwalonych opakowaniach to inaczej podszedłbyś do reklamacji? Nie byłaby spleśniała ale wciąż rozbabrana 😊
Tak. Nie wiem co się działo z Tą śmietaną przez ten okres. Pani zakupiła 2 identyczne zgrzewki. Jedną otworzyła drugą "pizgła" gdzieś w kąt. Jedna dobra, druga zła. Kiedy zaczęliśmy wymieniać maila - zaczęły się epitety z Pani strony.
@1998maryna Jak nie wiesz co się działo, to Ci powiem 🙂 Leżała zapakowana i sobie spokojnie pleśniała. I nieważne czy w kącie, czy poza kątem. Była w nieszczelnym opakowaniu, to się zepsuła. Proste jak drut. Oddaj pieniądze, albo doślij dobrą i poproś o usunięcie negatywa.