anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gdzie mogę zgłosić kupującego który w mailach mi ubliża??

1998maryna
#3 Debiutant#

Witam

Kupujący po prawie 3 tygodniach od zakupu zgłosił uszkodzenie towaru. Nie byłoby w tym nic szczególnego - ale jest to produkt szybko psujący się (śmietana). Kupujący nie sprawdził czy towar nie jest uszkodzony i zostawił jedną zgrzewkę śmietany - jak wnioskuję z jego maila w warunkach pokojowych lub gorszych. W paczce śmietana pękła i spleśniała. W mailu daliśmy do zrozumienia że reklamacji nie przyjmiemy. Wtedy zaczęły się obelgi i wystawiony negatyw. Pod jakim linkiem allegro mogę to zgłosić??

oznacz moderatorów
25 ODPOWIEDZI 25

xyz96
#21 Demiurg#

@1998maryna Obelgi możesz zgłosić na policję lub do Allegro tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=214387b5-397a-4941-9f72-7d844023040c

Poza tym reklamacji nie możecie nie przyjąć, musicie ją przyjąć i rozpatrzyć. Po rozpatrzeniu uznać lub odrzucić.

oznacz moderatorów

1998maryna
#3 Debiutant#

Zgłoszone. Dziękuję

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@1998maryna 1. Co to za smietana?

2. W jakim opakowaniu?

3. Termin przydatności?

Piszesz: Kupujący nie sprawdził czy towar nie jest uszkodzony i zostawił jedną zgrzewkę śmietany. 

Jeżeli opakowanie było uszkodzone, jest to Twoja wina. Gdyby było hermetyczne, śmietana by się nie zepsuła.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

"Cała zgrzewka śmietany zapleśniała i rozwalona każde opakowanie uszkodzone nie nadaje się do niczego. Pan bardzo nie miły twierdzi że wina leży po mojej stronie bo źle przechowywałam gdzie temp. przechowywania jest temp. pokojową. Niestety za późno otworzyłam zgrzewkę bo była tak zakamuflowana 20 warstwami foli i taśmy szarej że nic nie było widać że coś jest nie tak i nie mogę zwrócić produktu . Nie polecam z tym człowiekiem mieć doczynienia obraża i uważa że to on jest obrażany."

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@xyz96 Tak, ale śmietana śmietanie nierówna. Te z długim terminem ważności w hermetycznym opakowaniu nie mają prawa się zepsuć. Te z krótkim mogą same z siebie sfermentować i wybuchnąć.

Z drugiej strony: jak można nie rozpakować do końca towaru zaraz po otrzymaniu?

Ula

Ula
oznacz moderatorów

1998maryna
#3 Debiutant#

I o to mi chodzi. Pani się tłumaczy że nie musiała tego robić - że nie będę ją uczył bo ona jest po Technologii Żywienia. To śmietana roślinna. Jeśli się uszkodziła w transporcie - zdarza się - to po 3 tygodniach spleśniała. Kupujesz żywność i nie sprawdzasz nawet pod kątem uszkodzeń - dla mnie to śmieszne. 

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@1998maryna  Nawet jak się uszkodziła w transporcie, Ty jesteś odpowiedzialna i powinnaś zwrócić pieniądze.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@1998maryna Bo tak naprawdę nie musiała. Gdyby zajrzała wcześniej, wcześniej by zgłosiła problem. Zanim śmietana spleśniała. Późne otwarcie, przed upływem terminu ważności, nie pozbawia jej prawa do reklamacji.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

1998maryna
#3 Debiutant#

Opakowanie - kartonowe

Termin - 5/2021

Śmietana Roślinna

Ok. Śmietana pęka i ją przyjmuje - nie raz tak robiłem. Problem w tym że od chwili uszkodzenia do chwili kiedy się o tym dowiedziałem minęło niecałe trzy tygodnie. Przez ten czas produkt uszkodzony leżał i gnił u kupującego. Tu jest problem.

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@1998maryna  Szczerze mówiąc nie czaję co to zmienia, że produkt leżał i gnił u kupującego 🤣

_____________
Kama
oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@1998maryna  Nie, to nie jest problem. Skoro termin był długi, kupująca mogła użyć śmietany w kwietniu. Nawet gdyby zajrzała od razu to i tak powinna oddać, bo w rozhermetyzowanym opakowaniu do kwietnia nie dotrzyma.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@1998maryna Jeżeli jest to reklamacja to musisz rozpatrzyć.

oznacz moderatorów

1998maryna
#3 Debiutant#

Źle się wyraziłem - klient tylko zgłosił problem - nie nazwał tego reklamacją. Przesłał zdjęcia uszkodzenia i tyle. 

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@1998maryna I wydaje się, że wina leży jednak po Twojej stronie, chyba że zajrzał do niej długo po upłynięciu terminu ważności.

Ula

Ula
oznacz moderatorów

1998maryna
#3 Debiutant#

Nie prawda. Śmietanę jak kupujesz to zostawiasz na stole na 3 tygodnie ?? Kupujesz poprzez portal - towar przychodzi - nie sprawdzasz go przez 3 pod kątem uszkodzeń??

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@1998maryna Oczywiście możesz mówić, czy dobrze czy źle, zrobił kupujący, ma prawo do reklamacji.

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@1998maryna  Gdyby sprawdziła od razu i zgłosiła że śmietana dotarła w rozwalonych opakowaniach to inaczej podszedłbyś do reklamacji?  Nie byłaby spleśniała ale wciąż rozbabrana 😊

_____________
Kama
oznacz moderatorów

1998maryna
#3 Debiutant#

Tak. Nie wiem co się działo z Tą śmietaną przez ten okres. Pani zakupiła 2 identyczne zgrzewki. Jedną otworzyła drugą "pizgła" gdzieś w kąt. Jedna dobra, druga zła. Kiedy zaczęliśmy wymieniać maila - zaczęły się epitety z Pani strony.

oznacz moderatorów

WREDZIA-W1
#21 Demiurg#

@1998maryna  Jak nie wiesz co się działo, to Ci powiem 🙂 Leżała zapakowana i sobie spokojnie pleśniała. I nieważne czy w kącie, czy poza kątem. Była w nieszczelnym opakowaniu, to się zepsuła. Proste jak drut. Oddaj pieniądze, albo doślij dobrą i poproś o usunięcie negatywa.

Ula

Ula
oznacz moderatorów