Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie dość że przyszedł mi produkt nie w tym kolorze co trzeba to i jeszcze uszkodzony i zamiast dać mu łapkę w Dul dałam przez pomyłkę w górę gdzie mogę zmienić bo nie jestem zadowolona z produktu
@Client:100791324 napisz do allegro przez ten formularz i poproś o usunięcie oceny sprzedawcy
@Client:100791324 Możesz poprosić tu o usunięcie i wystawisz ponownie: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201
@Client:100791324
przyszedł mi produkt nie w tym kolorze co trzeba to i jeszcze uszkodzony
Co napisał sprzedawca w odpowiedzi na złożoną (?) przez Ciebie reklamację z powodu ww. wad ?
@A3dam ona pewnie jest z tych, co nasz ostatni klient od nega - "towar przyszedł uszkodzony ale nie mam czasu bawić się w reklamacje".
@medalik_2009
"nie mam czasu bawić się w reklamacje"
Byłoby lepiej dla Kupującej, aby przed podjęciem czynności mogących naruszać dobra sprzedawcy wyczerpała jednak drogę reklamacyjną - bo trafiając na konsekwentnego sprzedawcę istnieje poważne ryzyko popaść w kłopoty (szanse na wygranie ew. sporu w sądzie w takiej sytuacji - wydają się być znikome).
Zakładam, że Kupująca nie chciała (i nadal nie chce) przysporzyć sobie kłopotów - stąd moje pytanie.