Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Zgłosiłem za pośrednictwem formularza na stronie InPost niewykorzystaną etykietę wygenerowaną 23 marca do ponownej wysyłki zamówienia. W odpowiedzi otrzymałem następującą informację:
Etykieta zgłoszona do anulowania została wygenerowana poprzez platformę pośredniczącą w nadawaniu przesyłek.
W tym przypadku nie możemy dokonać zwrotu opłaty za nienadaną etykietę.
Bardzo prosimy o kontakt z właścicielem platformy.
Pozdrawiamy
Zespół InPost
Rozumiem, że odesłano mnie do Allegro. Jak mam to zgłosić?
@annas14-firma no i słusznie , zgłoś tam gdzie trzeba .
@mdrogeria To nie jest rozwiązanie.
@annas14-firma masz rozwiązanie , wystarczy wejść tu - https://allegro.pl/pomoc/kontakt i wyklikać odpowiedni temat .
@mdrogeria No teraz to już lepiej, ale późno. Już skorzystałem z pomocy @nat_not
@annas14-firma Prosimy o zgłoszenie przez ten formularz.
@nat_not Oznaczyłem twoją odpowiedź jako rozwiązanie, ale dziś otrzymałem odpowiedź na zgłoszenie po adres, który wskazałaś. Brzmi ona tak:
Odpowiedź na zgłoszenie nr "22885512" [ ref:_00D24aE05._5003VOg8NY:ref ]
W tym wypadku, aby ubiegać się o zwrot środków za niewykorzystaną etykietę, proszę skorzystać z formularza kontaktowego InPost.
Poniżej przesyłam Państwu link do formularza:
https://inpost.pl/formularz-kontaktowy-chce-otrzymac-zwrot-srodkow-za-niewykorzystana-etykiete-lub-k...
Mam nadzieję, że Państwa zgłoszenie przebiegnie bezproblemowo.
Pozdrawiam
// Sylwia [edycja]
Zespół Allegro
Czyli skierowano mnie tam skąd przyszedłem.
Jakaś rada co dalej?
@annas14-firma Napisz w odpowiedzi na tę wiadomość, że InPost skierował Cię do Allegro. Mam nadzieję, że to wystarczy, by sprawa została wyjaśniona.