anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot za niewykorzystaną etykietę InPost.

MAMY ROZWIĄZANIE!
annas14-firma
#16 Inspirator#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Zgłosiłem za pośrednictwem formularza na stronie InPost niewykorzystaną etykietę wygenerowaną 23 marca do ponownej wysyłki zamówienia. W odpowiedzi otrzymałem następującą informację:

Etykieta zgłoszona do anulowania została wygenerowana poprzez platformę pośredniczącą w nadawaniu przesyłek.
W tym przypadku nie możemy dokonać zwrotu opłaty za nienadaną etykietę.

Bardzo prosimy o kontakt z właścicielem platformy.

Pozdrawiamy
Zespół InPost

Rozumiem, że odesłano mnie do Allegro. Jak mam to zgłosić?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7
mdrogeria
#21 Demiurg#

@annas14-firma no i słusznie , zgłoś tam gdzie trzeba .

oznacz moderatorów
annas14-firma
#16 Inspirator#

@mdrogeria To nie jest rozwiązanie.

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

@annas14-firma masz rozwiązanie , wystarczy wejść tu - https://allegro.pl/pomoc/kontakt i wyklikać odpowiedni temat .

oznacz moderatorów
annas14-firma
#16 Inspirator#

@mdrogeria No teraz to już lepiej, ale późno. Już skorzystałem z pomocy @nat_not 

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@annas14-firma Prosimy o zgłoszenie przez ten formularz.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
annas14-firma
#16 Inspirator#

@nat_not Oznaczyłem twoją odpowiedź jako rozwiązanie, ale dziś otrzymałem odpowiedź na zgłoszenie po adres, który wskazałaś. Brzmi ona tak:

Odpowiedź na zgłoszenie nr "22885512" [ ref:_00D24aE05._5003VOg8NY:ref ]

W tym wypadku, aby ubiegać się o zwrot środków za niewykorzystaną etykietę, proszę skorzystać z formularza kontaktowego InPost. 
Poniżej przesyłam Państwu link do formularza:
https://inpost.pl/formularz-kontaktowy-chce-otrzymac-zwrot-srodkow-za-niewykorzystana-etykiete-lub-k...
Mam nadzieję, że Państwa zgłoszenie przebiegnie bezproblemowo. 
Pozdrawiam
// Sylwia [edycja]
Zespół Allegro

Czyli skierowano mnie tam skąd przyszedłem.

Jakaś rada co dalej?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@annas14-firma Napisz w odpowiedzi na tę wiadomość, że InPost skierował Cię do Allegro. Mam nadzieję, że to wystarczy, by sprawa została wyjaśniona.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów