Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wszystkie dane w formularzu mi się podstawiają tylko nie ten numer, nie mogę nigdzie tego znaleźć.
@SOLVE24-pl, uzupełnisz to w usługach dodatkowych.
Obecnie należy tę informację uzupełniać ręcznie. Planujemy to zautomatyzować w najbliższym czasie. 🙂
Dzień dobry!
Czy temat zautomatyzowania nr konta do zwrotu pobrania został zrealizowany? Czy nadal trzeba wprowadzać nr ręcznie przy każdej przesyłce? Bo jest to dość niewygodne mając więcej paczek pobraniowych do wysyłki jednego dnia. A nawet i przy kilku paczkach... A jeśli można gdzieś ten numer wprowadzić i zapisać to poproszę o ścieżkę. Pozdrawiam
Ta funkcja jest bardzo potrzebna bo przy kilkunastu paczkach klepanie go za każdym razem to udręka.
@SOLVE24-pl @Pasieka-B Zapisać sobie nr, w notatniku Windows i zamiast ręcznrgo wklepywania > kopiuj > wklej. Dużo szybciej. Raz kopiujesz i wklejasz po kolei do przesyłek z danego dnia. I tak dopóki nie usprawnią serwisu.
To akurat jest jasne, że ten numer kopiuję i wklejam - natomiast jest to mimo wszystko uciążliwe.
@Pasieka-B @SOLVE24-pl rozumiem, że jest to dla Was uciążliwe. Przykro mi, ale funkcja automatycznego wpisywania numeru rachunku w przypadku pobrań nie została jeszcze wprowadzona. Poinformujemy Was, gdy tylko otrzymamy informacje w tej sprawie.
Czy po 8 miesiącach udalo się Wam wprowadzić tę funkcjonalność?
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ ten najbliższy czas trwa zdeeeeecydowanie za dłuuuuuuuuuuuuuugoooooooooooooooooo:)
@ekohaus_pl @SOLVE24-pl niestety, ta funkcjonalność na pewno nie pojawi się wcześniej niż w pierwszym kwartale przyszłego roku.
Ta sprawa wygląda trochę nieprofesjonalnie. Umieszczenie zdefiniowanego numeru do pobrań dla programisty chyba nie jest filozofią? Osoby korzystające z programów wspierających sprzedaż na marketplacach nie mają z tym problemu, ale jeżeli ktoś obsługuje sprzedaż z panelu Allegro to taka drobna sprawa jest naprawdę uciążliwa i traci się czas na coś co mogłoby być zautomatyzowane.
Hej, wysłałam coś przez "Allegro Kurier DPD Pobranie" i nie dodałam numeru konta (myślałam, że te dane będą uzupełnione automatycznie). Co mam teraz zrobić? Paczka jest już dostarczona, ale ja nie mam za nią wpłaty.
Czy po prawie roku czasu coś wiadomo na temat automatycznego uzupełniania numeru konta??
Nic nie wiadomo z tego co wiem 🙂 To co wiadomo to pewnie pojawi się zaraz kolejna informacja o podwyżkach prowizji, albo dodatkowych "super" opłatach 😂
To samo co rok temu, jest w planach https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/numer-konta-w-nadaj%C4%99-z-allegro/m-p/50...