anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gdzie są granice absurdu wystawianych komentarzy NEGATYWNYCH???

ploma
#10 Popularyzator#

Jak temacie. Zastanawiam się, gdzie są te granice. Na jak wiele pozwala Allegro Kupującym i jak mało możliwości obrony mają czasami Sprzedający.

Chciałbym aby jakiś moderator odpowiedział mi na pytanie:

Podam przykład: Kupuje opony letnie - wystawiam NEGATYWA podając powód: Slizgają się na lodzie.

Czy mam takie prawo? Czy komentarz zostanie usunięty? Co może w takim przypadku zrobić Sprzedający mając do czynienia z debilem? 

Doskonale wiem, że Allegro nie usuwa komentarzy gdy: przesyłka jest opóźniona z winy kuriera, gdy klient ocenia produkt a nie transakcje, gdy nie doczytają opisu.

Ale chciałbym wiedzieć gdzie jes ta umowna granica, gdy Allegro stanie po stronie Sprzedawcy i poinformuje klienta,że jednak przesadza (i nie mówię tu o wulgaryzmach itp)

Czekam na odpowiedź od osoby z kompetencjami , bo formułki wygłaszane przez konsultantów są po prostu śmieszne.

oznacz moderatorów
30 ODPOWIEDZI 30

Respivent
#10 Popularyzator#
oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Granica jest tam gdzie allegro wlazło kupującemu w zadek tak głęboko że z ciemno zrobiło się jasno na zielono bo dokopało się do uranu 

oznacz moderatorów

starling_shop
#14 Krzewiciel#

Allegro nie stanie po twojej stronie nigdy. Trzeba samemu dbać o swoje interesy i z takimi pacjentami kontaktować się przez prawnika- żeby ukrócić cwaniactwo i dać przestrogę kolejnym, którzy już zacierają rączki na darmowe produkty w zamian za usunięcie tego typu opinii.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Popieram po akcji jaką allegro wywinęło zwracając klientowi rekompensatę z pok za produkt ktory chciał mi na siłę zwrócić a którego nie miałem w ofercie na sklepie co udowodniłem. Łaskawie nie obciążyli sklepu z pok ale kupującu i tak negatyw zostawił którego nie mogli usunąć bo to subiektywna opinia kupującego i nie narusza regulaminów. To ja nie wiem co narusza skoro zjechał gwiazdki za obsługę bo nie udało mu się wyłudzić zwrotu ma 50 zł

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@starling_shop ależ jest prosty i przyjemny sposób - RŻNĄĆ PO KIESZENIE ILE SIĘ DA  drenować skarpety i zaskórniaki , OBIERAĆ ZE SKÓRKI DO GOŁEJ KOŚCI  i grzecznie się uśmiechać mówiąc pod nosem ,, MACIE TO NA WŁASNE ŻYCZENIE ,,

oznacz moderatorów

Client:94057046
#14 Krzewiciel#

@mdrogeria Kupić ci melisę na święta?

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Client:94057046 ależ ja jestem spokojny , czasem uśmiję się aż do łez jak to zgorzkniały sprzedawca żali się bo klient ma muchy w nosie i musi dołożyć do interesu , a prawie nie zarabia .A  TO NIE ZARABIAJ JAK ŻEŚ G...PI i ciśnij dalej cenę przy oczywiście pokalsku allegro . Pewnie mniej sprzedam , ale mniej się urobię i mam budżet na dyrdymały z klientami ....pozdrowionka 🙂

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@ploma @az1rael nie pamietam już dokładnie nazw przedmiotów bo to było ładny kawałek czasu temu, ale negatyw został wystawiony w tym stylu " Nie dostałem łopaty" . Problem w tym że u tego sprzedajacego kupił nie łopatę ale np rękawiczki. I co ciekawe negatyw zgodny z prawdą 🤣😂

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

ploma
#10 Popularyzator#

Dokładnie coś w stylu jaki ja otrzymałem. Tylko powoli mam juz dość. A "porady" konsultantów po prostu są jak płachta na byka. Ciągle to samo: nic nie możemy zrobić, komentarz jest subiektywny, proszę dojść z Kupującym do porozumienia. 

Ale z wszystkich negatywów ostatni po prostu mnie "rozwalił". Oto jego treść:

W opisie nie było nic że jest to zwykły pilot samokopiujący który można dostać dużo taniej na innych aukcjach. Dla mnie bezużyteczny bo nie mam oryginalnego pilota (zgubiony) więc nie mam skąd skopiować sygnału. Opis a zwłaszcza ilustracja przedstawiająca że działa jak oryginalny (zamiast oryginalnego) jest myląca. "

BABA (inaczej nie można nazwać) ma pretensje, że nie dostała ZAPROGRAMOWANEGO pilota otwierającego jej bramę!!! Jak wół w opisie że to pilot do kopiowania. Twierdzi, że drogi (40 zł) a ma oznaczenie SUPERCENA. Oczywiście tłumaczeniem nie trafiają, że gdyby taki pilot istniał (juz zaprogramowany do jej bramy) to by każdy złodziej mógł wejść na posesję . To że ONA nie ma właściwej bramy dedykowanej przez pilota -też nie dociera jej do mózgu. Nie rozumie, że taki pilot nie istnieje! Ma to gdzieś. Konsultant przyznał mi rację, współczuł i ....poprosił żebysmy doszli do porozumienia.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@ploma Łączę się z Tobą w bólu.

Dwa dni temu bez jakiegokolwiek kontaktu, zgłaszania problemów itp otrzymałem negatywa i (1 gwiazdkę za zgodność z opisem) o treści:

"Mam starszy router czterdziestkę ten starszy MODEL Alcatel i jest SZYBSZY NIŻ TEN CO U WAS KUPIŁEM. "

Nie ukrywam zmartwiłem się bo dbam o jakość sprzedaży jak tylko mogę a przy obecnej ilości komentarzy stracę smarta ...

Dzwonię do klienta i pytam grzecznie co się stało, czemu nie zgłaszał problemów itp?
ON NIE MA CZASU NA TAKIE RZECZY
Pytam grzecznie czy chce zgłosić reklamację? Mówi, że nie bo nie ma na to czasu a router działa tylko że u niego w domu jest wolniejszy niż inny router który kiedyś miał (...)

Zamiast rozmawiać o routerze to zaczął opowiadać mi o tym, że niedawno kupił na allegro odmrażacz do szyb i dolał go sobie do zbiornika płynu do spryskiwaczy (mniej więcej 1:1) i okazało się, ŻE SIĘ WYCHODZĄ JAKIEŚ MAZIAJE NA SZYBIE a przecież nie powinny bo POWINNO DZIAŁAĆ LEPIEJ NIŻ SAM PŁYN i co on miał też to odsyłać?  🙈

Także no.. już wiedziałem jaki to typ klienta... reasumując - urządzenie sprawne, problemu nie ma ale negatyw jest..

Skończyło się na tym, że on nie chce zwracać ani reklamować ale jak dam mu rabat 30 zł to będzie dobrze i nie ma problemu. Zwróciłem mu te 30 zł i zmienił ocenę na pozytywną.
W tej sytuacji widać ewidentnie, że "polował na rabat" i wiedział co robi.

Gdyby nie udało się dogadać to zostałbym z negatywem, bez smarta pomimo braku jakiejkolwiek swojej winy - świetnie 🙂

oznacz moderatorów

ploma
#10 Popularyzator#

Powoli mam wrażenie, że mnóstwo ludzi zaczyna tak kombinować. Staje się to popularne właśnie dzięki takiej polityce Allegro. Są klienci, którzy naprawdę szukają "dziury w całym". I jak zapomniesz o czymś wspomnieć (napisać) to tylko czekają, aby zasugerować negatyw.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

No coz zostaje sad jak raz taki dziad dostanie po dupie to juz nke pobryka... tak slyszalem ze za negatywa sprzedawcy sie tylko odgrazac potrafia i nikt nie poszedl ale zdziwilem sie wczoraj jak trafilem na artykul ze sprzedawca w sadzie wygral o negatyw a kupujaca dostala ok 1400pln kosztow sadowych i musiala negatyw usunac 

oznacz moderatorów

ploma
#10 Popularyzator#

Możesz podać jakiś link?

Miałem sytuację, gdy poinformowałem klienta, że nie daruję i pójdę do Sądu. Byłem przekonany i zdecydowany to zrobić jak nie usunie komentarza. Gość poleciał na skargę do Allegro i ...otrzymałem UPOMNIENIE od nich za "Zastraszanie klienta". To nic, że klient negatywa wycofał i przyznał sie do winy. 

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

https://www.google.com/amp/s/wyborcza.biz/biznes/7,147743,28444114,pozew-dla-kupujacego-za-negatywny...

 

Nie wiem czy linki przejda ale wpiszesz wyborcza negatywny komentarz w googla i powinno wyskoczyc

 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Sprzedający mając do czynienia z debilem tak oceniasz wszystkich? Moim zdaniem ktoś co pisał taki komentarz  może nie posiada wiedzy a ty kontaktowałeś się z nim? Z każdego idzie zrobić debila, chyba że znasz się na wszystkim.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@LEW433 "Podam przykład:"

oznacz moderatorów

ploma
#10 Popularyzator#

Należy czytać ze zrozumieniem. Podałem przykład że to ja zakupilem opony i pytałem czy ja mogę wystawić taki komentarz. W tym wypadku podałem "debila" jako siebie. Wyraźnie jest to napisane. W przypadku prawdziwej historii nie użyłem tego zwrotu. 

oznacz moderatorów

ploma
#10 Popularyzator#

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Czy mogę prosić o odpowiedź na zadane przeze mnie pytanie? 

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@ploma Bardzo proszę, moja odpowiedź nie będzie raczej informacją, której oczekujesz, ale odpowiadając na Twoje pytania po kolei : 

Czy mam takie prawo? Tak, kupujący może wystawić taką ocenę. 

Czy komentarz zostanie usunięty? Prawdopodobnie nie, ale każda transakcja i komentarz do niej analizowane są indywidualnie, a zasady kiedy możemy ingerować i usunąć daną ocenę są opisane tutaj

Co może w takim przypadku zrobić Sprzedający mając do czynienia z debilem? Na miejscu sprzedającego w ogóle nie nazywałabym kogoś w ten sposób, bo to za to grozi odpowiedzialność karna, ale to co mogę zaproponować, to odpowiedź na tę ocenę lub wysłanie do kupującego prośby o jej usunięcie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów