Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kolejny raz klient pisze do nas, ze nie znajduje fv ani paragonu przy swoich zakupach, mimo ze za każdym razem wysyłamy fv przez ikonkę allegro, jeśli klient o to poprosi, i wysyłamy tez paragony w pdf tez przez ikonkę.
Gdzie można znaleźć te podpięte fv lub paragony ????
Problem nie jest jednorazowy.
Dzisiaj klient pisał. Przesyłam zrzut, mimo ze fv już była przesłana.
@musicsklep_pl to nie email tylko w szczegółach w zakładce Moje zakupy
Telefonicznie go instruowaliśmy, żeby szukał w szczegółach zakupu, niestety nie znalazł. Albo to jest umiejscowione jakoś dziwnie, trudne do znalezienia, abo nie wiem....
Powinno być w widocznym miejscu.
@musicsklep_pl faktura przychodzi na maila, zawsze tak mam jako kupujący 🙂
Tytuł maila "Twoja faktura za zakup od ..... "
Lub w szczegółach zamówienie jest pod danymi " pobierz fakturę "
Albo w wersji papierowej w paczce.😑
To to już wogole szkoda gadać... mimo wysyłania papierowych i tak piszą....
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Szczerze, to jest to mało czytelne. Sprawdziłam u siebie , klikam moje zakupy -> szczegóły zakupu i jeszcze muszę kliknąć rozwiń szczegóły zakupu.
To jest wogole nie czytelne dla zwykłego kupującego.
Albo powinna być jakaś zakładka moje zakupy/ moje fv czy dokumenty albo informacja o fv powinna się wyświetlać się zaraz po kliknięciu w szczegóły zakupy.
Jest to irytujące bo przesyłamy fv przez allegro, a co jakiś czas zdarza się klient żeby mu przesłać fv bo nie dostał....
@musicsklep_pl, dzięki za Twoje uwagi - przekazałam je w odpowiednie ręce.