Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Produkt po dwóch miesiącach od zakupu uległ lekkiemu uszkodzeniu.
Sprawa wygląda tak że był to zakup na fakturę a sprzedawca ma wyłączoną rękojmie dla przedsiębiorców więc ta droga odpada.
Sprzedawca również nie udziela na ten produkt gwarancji (gwarancja w polsce jest dobrowolna)
W instrukcji jest informacja że produkt posiada gwarancje na okres dwóch lat.
Teraz pytanie co w takiej sytuacji mogę zrobić ?
Reklamować produkt do producenta czy walczyć ze sprzedawcą aby przyjął reklamacje.
Co to takiego "dobrowolna gwarancja"
Wyłączona rękojma dla przedsiębiorców to standard.
Gwarancja zobowiązuje sprzedawcę i kwita, chyba że u Chińczyka kupiłeś.
Gwarancja nie jest obowiązkowa. Sprzedawca, producent bądź importer może nam ją wystawić, ale nie jest to jego obowiązek.
Ło masz! To ja już na swoje produkty nie wystawię. Chyba że taką, co nic nie gwarantuje😁
@Nitusiasz Kupiłeś na FV na firmę? Masz kartę gwarancyjną? Jeśli tak, możesz złożyć reklamację w autoryzowanym serwisie lub u gwaranta. Jeśli nie masz karty, złóż reklamację sprzedawcy. To nie jest tak, że nie masz prawa złożyć żadnej reklamacji sprzedającemu. Poczekaj na reakcję, możesz poprosić o pomoc Allegro przez Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Możesz też w ostateczności złożyć wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, który obejmuje też przedsiębiorców. https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia