anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Gwarancja i rękojmia

Nitusiasz
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry

 

Produkt po dwóch miesiącach od zakupu uległ lekkiemu uszkodzeniu.

Sprawa wygląda tak że był to zakup na fakturę a sprzedawca ma wyłączoną rękojmie dla przedsiębiorców więc ta droga odpada.

Sprzedawca również nie udziela na ten produkt gwarancji (gwarancja w polsce jest dobrowolna)

W instrukcji jest informacja że produkt posiada gwarancje na okres dwóch lat.

Teraz pytanie co w takiej sytuacji mogę zrobić ?

Reklamować produkt do producenta czy walczyć ze sprzedawcą aby przyjął reklamacje. 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

 Co to takiego "dobrowolna gwarancja"

Wyłączona rękojma dla przedsiębiorców to standard.

Gwarancja zobowiązuje sprzedawcę i kwita, chyba że u Chińczyka kupiłeś.

oznacz moderatorów

Nitusiasz
#7 Wielbiciel#

Gwarancja nie jest obowiązkowa. Sprzedawca, producent bądź importer może nam ją wystawić, ale nie jest to jego obowiązek. 

oznacz moderatorów

DECO-MASTER
#15 Entuzjasta#

Ło masz! To ja już na swoje produkty nie wystawię. Chyba że taką, co nic nie gwarantuje😁

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Nitusiasz Kupiłeś na FV na firmę? Masz kartę gwarancyjną? Jeśli tak, możesz złożyć reklamację w autoryzowanym serwisie lub u gwaranta.  Jeśli nie masz karty, złóż reklamację sprzedawcy. To nie jest tak, że nie masz prawa złożyć żadnej reklamacji sprzedającemu. Poczekaj na reakcję, możesz poprosić o pomoc Allegro przez Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa Możesz też w ostateczności złożyć wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących, który obejmuje też przedsiębiorców. https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

oznacz moderatorów