Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chodzi o to, że sprzedaję etui do telefonów z naszymi nadrukami, wszystkie mają nasz EAN i inne dane, tworzę swoje opcje w katalogu, ale nie mogę do wszystkich modeli ich stworzyć lub podpiąć dany model.
Czy jest opcja dodawania kolejnych produktów w katalogu? Nie widzę tego dostępnego tak po prostu w aukcji.
Błagam, bo często klienci zamawiają niepoprawne modele, a chcę mieć porządek w aukcjach.
@casee Cześć. 🙂 Produkt tworzy się automatycznie, kiedy tworzysz ofertę z nowym kodem EAN. Czy nie wybierasz przypadkiem kategorii Pozostałe?
Kategorie mam jako akcesoria gsm, etui do telefonów/słuchawek. kody EAN mam jako jeden kod do jednego modelu telefonu. Straszny bajzel jest z tym katalogiem. Najlepiej mi się tworzy aukcje, gdy nie dodaję modelu do katalogu i jest wszystko ok, ale w starych aukcjach nie mogę zmienić tego modelu w katalogu, bo mi chce łączyć z innym również nieprawidłowym modelem. Nie wiem jak mam to zrobić. usunąć stare aukcje i dodać je na nowo?
@casee A podaj mi proszę przykłady, która oferta nie chce połączyć się z jakim konkretnym produktem (wklej kod EAN), sprawdzę, z czego to może wynikać
tutaj dodaję link. aukcja dotyczy 11, a w katalogu wcześniej było 13 pro max, natomiast chciałam później zmienić to wskoczyło 11 pro max 😞
@casee A podaj proszę kod EAN, jaki masz dla case do zwykłej 11
Dziękuję za chęć pomocy, ogromnie to doceniam!
Natomiast teraz widzę, że pomieszały się wszystkie EANy przez to zamieszanie w katalogu allegro.
Prawidłowy EAN powinien być dla modelu 11: 5905858800053
@casee Odpięliśmy ofertę od produktu, spróbuj połączyć go z odpowiednim produktem w Katalogu.
Dodatkowo zgłosiłam, żeby dodać Twoją markę "Casee" do formularza wystawiania, żeby łatwiej można było identyfikować produkty
Już zmieniłam tę jedną ofertę. Czy żeby zrobić tak z pozostałymi to również musze zgłosić je do odpięcia z katalogu?
A czy mogłabym jeszcze poprosić o informacje, co oznacza dodanie marki do formularza wystawiania? chodzi o wybór marki konkretnie casee, a nie inna?
@casee Tak, żeby móc powiązać oferty z produktami od nowa, najpierw musisz zgłosić w nich błędne powiązania. Na drugie pytanie odpowiedź również brzmi tak. W formularzu wystawiania będziesz mógł od tej pory wybrać markę "casee" zamiast "inna".
o super odnosnie marki, natomiast cały czas od miesiąca zgłaszam błędy w ogłoszeniach i niestety nie poprawiaja się tak jak trzeba 😞 czy jest możliwość odłączyć katalog ze wszystkich produktów, abym mogla ponownie wszystkie prawidłowo oznaczyć? czy probować zgłaszać po kilka razy?
dodatkowo, wyskakuje mi komunikat, że "podczas modyfikowania wystąpił błąd oferty - nie wystawisz kolejnej oferty z tym produktem. w tej kategorii możesz przyłączyć max 5 ofert do jednego produktu. znajdź inny produkt w katalogu lub dodaj nowy"
@casee wystarczy, że zgłosisz błąd w produkcie i poczekasz cierpliwie. Te zgłoszenia nie są rozwiązywane automatyczne, więc każdym musi się zająć nasz pracownik, ale nie ma potrzeby być zgłaszała je po kilka razy.
Dobrze, dziękuję serdecznie za pomoc! miłego dnia 🙂
Chciałabym jeszcze dopytać o to co pisałam wyżej, ponieważ nie mogę dołączyć ogłoszeń więcej niż 5 do produktu w katalogu. jak można stworzyć nowy produkt?
@casee Obecnie nie można połączyć więcej niż 5 ofert z jednym produktem w katalogu i jest to prawidłowe działanie. Ma ono zapobiegać tworzenia wielu duplikatów ofert. Oczywiście, możesz stworzyć nowy produkt w katalogu, pod warunkiem że jest to zupełnie inny produkt, w przeciwnym wypadku, taki duplikat zostanie usunięty (jeśli w ogóle uda Ci się stworzyć duplikat produktu).
dziękuję bardzo za informacje. czy w takim razie mogłabym jeszcze poprosić o informacje, jak mogę stworzyć nowy produkt w katalogu?
@casee Wystarczy, że wypełnisz formularz wystawiania oferty i wszystkie parametry obowiązkowe, a produkt zostanie automatycznie utworzony na podstawie oferty. 🙂
Witam mam podobny problem z produktem o eanie 5906412721869 i wszystkim co się pod niego podpięło. Wystawiałem plecaki szkolne 17 szt jednocześnie, plecaki są różne różnych producentów i różne warianty, system rozpoznał je jako jeden produkt 5 pozwolił mi wystawić błędnie spinając je w katalogu kolejnych już nie mimo że produkty mają różne eany. Algorytm z którego korzysta serwis tylko delikatnie mówiąc jest źle zbudowany czy jest opcja rozwiązania mojego problemu oraz rozwiązania systemowego tego błędu?
@_GDshop_ będziemy potrzebowali dokładnych numerów EAN lub chociaż tych ofert, więc napisz proszę do nas w tej sprawie przez ten formularz.