Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Od około godziny " walczę " z tym co poniżej. Wystawiam oporniki, ale od jakiegoś czasu pomimo wybrania z katalogu produktu, system z uporem godnym lepszej sprawy podsuwa mi wyłącznie jeden produkt ( z 25 ) którego nie mogę użyć gdyż mam już do niego przypisane 5 innych. Sprawdziłam wszystkie 24, ale którego bym nie wybrała to zawsze podsuwa mi ten którego nie mogę użyć. Ręce ( i nie tylko ) opadają. A teraz jeszcze doszedł ten kretyński komunikat. Chyba wiem lepiej co sprzedaję i nie mam zamiaru użerać się z kupującym że otrzymał nie to za co zapłacił.
@cztery_bez_atu Czy nie jest tak, że komunikat się pojawia właście dlatego, że próbujesz połączyć ofertę z niewłaściwym produktem z katalogu?
Dotychczas wystarczało że bierze się którykolwiek element z katalogu i dalej już szło jak po maśle. A dziś miałam już identyczny przypadek tyle że po około 30 minutach wreszcie udało mi się za kolejnym razem kliknąć wystaw i przeszło. Natomiast to co przesłałam " wisiało " ponad godzinę i nic. Nie ma w katalogu dokładnie tego co chcę wystawić, postarałam się więc o oryginalny EAN oraz kod producenta ( który zresztą jest podany na każdym oryginalnym opakowaniu zbiorczym ) i dalej nic. Ani nie mogę utworzyć nowego produktu, ani zapisać pod żadnym innym które już w katalogu są, gdyż za każdym razem podsuwa mi ten z którego nie mogę skorzystać. I tym to sposobem dzień stracony. A miałam takie ambitne plany.