anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Ile czasu czeka sie na odpoweidz z supportu

Sellaccoauntvalo
#7 Wielbiciel#

@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_   Hej czekam juz 2 dzien na odpowiedz z supportu. Ktos wie ile to jescze potrwa?

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

az1rael
#21 Demiurg#

A czego dotyczylo zgloszenie? Rozpatryja w kolejnosci zgloszen aczkolwiek taki dzial bezpieki to odpowiada jak chce i kiedy chce i jak mu sie zachce

oznacz moderatorów

Sellaccoauntvalo
#7 Wielbiciel#

Odblokowanie konta.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@Sellaccoauntvalo dzial bezpieczenstwa to takie cudo co potrafi przestac widziec twoje wiadomosci i odpisywac bo oni juz odpisali wystarczajaco i wyczerpali temat a podpowiadajac drzyj tu japę i wołaj moderację codziennie np i może coś będzie szybciej 

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@Sellaccoauntvalo moje ostatnie doświadczenia mówią, że odpowiedź dostaniesz dopiero jak tutaj wpiszesz numer sprawy i poprosisz o nią publicznie. 

oznacz moderatorów

Sellaccoauntvalo
#7 Wielbiciel#

Smieszny ten support jak  to ma tak wygladac

oznacz moderatorów

sl-aw-ek
#17 Koryfeusz#

@Sellaccoauntvalo a nie jeżeli chodzi o odblokowanie konta to moja metoda nie działa 🤣 Odpowiedzą jak im się za chce. 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Sellaccoauntvalo Zaczekaj proszę na odpowiedź w sprawie numer 37664534. Tworzenie nowych zgłoszeń wprowadza jedynie dodatkowe zamieszanie. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Sellaccoauntvalo
#7 Wielbiciel#

Dostalem odpowiedz ktora jest nie zrozumiala chodzi o jakies inne konto niz moje 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Inne konto czy powiązali twoje konto z innym?

oznacz moderatorów

Sellaccoauntvalo
#7 Wielbiciel#

Konto mojego znajomego stwierdzili ze jest to moje konto. Zrobilem wszystko co mi kazali i dalej nic

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Tak myślałem, ale my Ci nie pomożemy nic nie możemy, zalega im?☹️

oznacz moderatorów

Sellaccoauntvalo
#7 Wielbiciel#

Taka wiadomosc dostalem 
Dzień dobry,

dziękuję za informację. Szczegółowych informacji udzielimy właścicielowi wskazanego kotna w odrębnej korespondencji.

Nie wiem czy chodzi o mnie czy o mojego znajomego 

oznacz moderatorów