Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_ Hej czekam juz 2 dzien na odpowiedz z supportu. Ktos wie ile to jescze potrwa?
A czego dotyczylo zgloszenie? Rozpatryja w kolejnosci zgloszen aczkolwiek taki dzial bezpieki to odpowiada jak chce i kiedy chce i jak mu sie zachce
Odblokowanie konta.
@Sellaccoauntvalo dzial bezpieczenstwa to takie cudo co potrafi przestac widziec twoje wiadomosci i odpisywac bo oni juz odpisali wystarczajaco i wyczerpali temat a podpowiadajac drzyj tu japę i wołaj moderację codziennie np i może coś będzie szybciej
@Sellaccoauntvalo moje ostatnie doświadczenia mówią, że odpowiedź dostaniesz dopiero jak tutaj wpiszesz numer sprawy i poprosisz o nią publicznie.
Smieszny ten support jak to ma tak wygladac
@Sellaccoauntvalo a nie jeżeli chodzi o odblokowanie konta to moja metoda nie działa 🤣 Odpowiedzą jak im się za chce.
@Sellaccoauntvalo Zaczekaj proszę na odpowiedź w sprawie numer 37664534. Tworzenie nowych zgłoszeń wprowadza jedynie dodatkowe zamieszanie.
Dostalem odpowiedz ktora jest nie zrozumiala chodzi o jakies inne konto niz moje
Inne konto czy powiązali twoje konto z innym?
Konto mojego znajomego stwierdzili ze jest to moje konto. Zrobilem wszystko co mi kazali i dalej nic
Tak myślałem, ale my Ci nie pomożemy nic nie możemy, zalega im?☹️
Taka wiadomosc dostalem
Dzień dobry,
dziękuję za informację. Szczegółowych informacji udzielimy właścicielowi wskazanego kotna w odrębnej korespondencji.
Nie wiem czy chodzi o mnie czy o mojego znajomego